"اسلاو توریچک"، تاکید کرد که اظهارات سال گذشته بشار اسد رئیس جمهور سوریه، مبنی بر اینکه غرب بهای حمایت خود از افراط‌گرایی در سوریه را پرداخت خواهد کرد، اکنون در حال محقق شدن است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه "سانا"؛ تحلیلگر سیاسی اهل چک و کارشناس مسائل "غرب آسیا"، تاکید کرد که اظهارات سال گذشته رئیس جمهور سوریه، مبنی بر اینکه غرب بهای حمایت خود از افراط‌گرایی در سوریه را پرداخت خواهد کرد، اکنون در حال محقق شدن است.

توریچک، با انتشار مقاله ای در سایت "چیسکا بوزیتسه" گفت: گروه تروریستی داعش، بسیاری از شهروندان اروپایی را کشته و به آغاز حملاتی شدید به قلب اروپا، تهدید می‌کند.

او اشاره کرده است که بهانه تروریست ها در اقدام کشتار شهروندان غربی، در حملات هوایی آمریکا و متحدان آن به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق نهفته است.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به اینکه حمله به مواضع گروه تروریستی داعش تنها، زمانی صورت گرفت که منافع غرب در معرض خطر قرار گرفت و پیش از آن که این گروه تروریستی به شدت شهروندان سوری را قتل عام می کرد، هیچ اقدام صورت نگرفت، توجه را به این سمت جلب کرد که سیاستمداران و ژنرال های غربی، از آغاز بمباران مواضع داعش، شرایط بدی را تجربه کرده اند.

شایان ذکر است که گروه های تروریستی در سوریه و عراق، دست به جنایت ها و اقدامات تروریستی می زنند و به طرزی وحشیانه به عبادتگاه ها و مرقدهای مطهر، تجاوز می کنند؛ علاوه بر این، زیرساخت ها را ویران می سازند و تاکنون، هزاران تن از ساکنان مناطق مختلف در این دو کشور را آواره ساخته اند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار