با اتمام مهلت ثبت‌نام اینترنتی آزمون سراسری انجمن ، ثبت‌نام حضوری در دفاتر سراسر کشور ادامه دارد

با توجه به افزایش چشم‌گیر آمار متقاضیان ، در آخرین ساعات مهلت ثبت‌نام اینترنتی و بروز اختلالات پیش آمده و کندی سرعت و مشکلات زیرساختی اینترنت در برخی مناطق؛ مقتضایانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر انجمن ، به‌صورت حضوری در آزمون سراسری دوره جدید فیلم‌سازی انجمن ثبت‌نام کنند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، طبق اعلام قبلی، مهلت ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام اینترنتی آزمون سراسری دوره جدید فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران ساعت 24 شب گذشته به پایان رسید. با این حال متقاضیان ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه‌ به دفاتر انجمن در سراسر کشور ، اقدام به ثبت‌نام حضوری در آزمون روز جمعه ، 23 آبان کنند.

گفتنی ست با توجه به بالا رفتن چشم‌گیر آمار ثبت‌نام اینترنتی در ساعات پایانی مهلت اعلام‌شده که منجر به بروز اختلالات و کندی سرعت سامانه ثبت‌نام انجمن شد و نیز به دلیل همزمانی این امر با اختلالات زیرساخت‌های ارتباطی شرکت مخابرات، بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشدند.

از این روی طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده از طرف معاونت فرهنگی و آموزش انجمن، امکان ثبت‌نام حضوری در دفاتر انجمن تا ساعت 9 صبح روز جمعه 23 آبان ماه، یک ساعت قبل از شروع آزمون سراسری، ممکن خواهد بود. لذا متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس www.iycs.ir و اطلاع از آدرس و شماره تلفن‌های دفاتر انجمن در سراسر کشور، به نزدیک‌ترین دفتر انجمن مراجعه و اقدام به ثبت‌نام حضوری کنند.

فردا، روز جمعه، 23 آبان ماه، ساعت 10 صبح همزمان در سراسر کشور آزمون کتبی دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در 59 دفتر انجمن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است زمان‌بندی اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان و نیز نوبت مصاحبه حضوری، بعد از برگزاری آزمون کتبی توسط مسئولین دفاتر به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید.


انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.