رییس سازمان نظام پزشکی تهران:

آخرین اخبار مربوط به تماس‌های تلفنی سامانه 1690 اعلام شد/ثبت 500 شکایت تعرفه‌ای

پیوندی آخرین اخبار مربوط به تماس‌های تلفنی سامانه 1690 را اعلام کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر علی اصغر پیوندی رییس سازمان نظام پزشکی تهران گفت: با آغاز به کار رسمی سامانه پاسخگویی 1690 از 17 آبان ماه در روزهای اول با تعداد زیادی تماس های تلفنی مواجه بودیم که خیلی از این تماس ها غیرواقعی بوده و مربوط به مواردی غیر از تعرفه کتاب سلامت و یا به منظور چک کردن این سامانه بوده است.

وی تعداد تماس های تلفنی با سامانه 1690 را در روزهای اول راه اندازی این سامانه 35 هزار تماس ذکر کرد و گفت: خوشبختانه طی روزهای بعد تعداد تماس ها منطقی تر شده و در حال حاضر 500 شکایت تعرفه ای در این سامانه ثبت شده است.

دکتر پیوندی افزود: حدود 60 تا 65 درصد شکایات واصله مربوط به استان تهران و بقیه مربوط به دیگر استان های کشور بوده است.

وی گفت: این شکایت ها در حال طی کردن پروسه کارشناسی است و طی فرصت 10 روزه، کارشناسی های لازم برای بررسی و رسیدگی به این شکایات انجام خواهد شد.

رییس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ یادآور شد: صرفنظر از صحت و سقم شکایات افرادی که نامشان به سامانه 1690 اعلام شده است، با تذکرات لازم به خود فرد و دانشگاه مربوطه سعی کردیم فضایی ایجاد نماییم که از بروز تخلفات پیشگیری شود.

وی با تاکید بر این که کتاب تعرفه سلامت به منظور صیانت از حقوق مردم و تکریم جامعه پزشکی قابل دفاع است، خاطرنشان کرد: گله مندی های جامعه پزشکی با اجرایی شدن این کتاب برطرف شده است و امیدواریم تعداد قلیلی از افرادی که می خواهند فراتر از کتاب حرکت کنند، در چارچوب قانون و کتاب تعرفه سلامت حرکت نموده و خودشان را با آن تطبیق دهند.

دکتر پیوندی تصریح کرد: در صورتی که این افراد خارج از چارچوب تعیین شده حرکت نمایند، با برخوردهای پیش بینی شده در قانون مواجه خواهند شد.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: با توجه به فضای مطلوب ایجاد شده خدمات خوبی به مردم ارائه شود و رضایتمندی آنان را فراهم نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار