هنرمند جوان تئاتر درگذشت/ پیام تسلیت مدیر کل هنرهای نمایشی

"مجید بهرامی" بازیگر جوان تئاتر و سینمای کشورمان، پس از یك دوره طولانی مدت بیماری سرطان خون‎‎؛ اوایل شامگاه شنبه 24 آبان در بیمارستان پارس درگذشت.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از ایران تئاتر؛ این هنرمند که بیش از چهار سال با بیماری سرطان مبارزه کرد و تا آخرین روزها، همچنان پر امید و پر تلاش به فعالیت‌های هنری‌اش ادامه  داد، عاقبت شامگاه امشب صحنه زندگی را بدرود گفت.

بازی در فیلم‌هایی چون «بدرود بغداد»، «گیلانه» و «دانه‌های ریز برف» و حضور روی صحنه نمایش‌هایی از جمله «سیاه‌ها»، «خانه‌ای در گذشتهٔ ما»، «عشق آباد»، «آنتیگونه» و «عجایب المخلوقات» تنها بخشی از کارنامه هنری مجید بهرامی به شمار می‌آیند.

آخرین فعالیت هنری مجید بهرامی، بر‌پایی  نمایشگاهی از عکس‌هایش با عنوان «طناب‌ها و امیدها» بود که تابستان امسال در خانه هنرمندان برگزار شد و عواید حاصل از آن صرف درمان بیماران سرطانی شد.

در پی درگذشت مجید بهرامی، مدیر کل هنرهای نمایشی، در پیامی، این ضایعه دردناک را به خانواده آن زنده یاد و جامعه هنری و علاقه‌مندان به هنر تسلیت گفت. در پیام حسین طاهری آمده است:

«هوالباقی

« نه من مرگ هیچ عزیزی را باور نمی‌کنم.» شاید باور مرگ مجید بهرامی عزیز بسیار دشوار باشد. بازیگری که سال‌ها مرگ را به مبارزه طلبید. او با لبخند همیشگی‌اش و انرژی بی‌مانندش گویی بیماری‌اش را به سخره گرفته بود. حالا مجید عزیز در میان ما نیست. اما آثارش، عکس‌هایش، و آن لبخند ناتمامش در یاد و خاطره ما جاودان باقی است. در گذشت این هنرمند سخت کوش را به خانواده داغدارش و همه هنرمندان تئاتر و دوستانش تسلیت می‌گویم و آرزوی صبر و تحمل برایشان دارم.»



انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.