کرمانشاه ؛

بالاخره مشکل راه آهن غرب کشوربرطرف می شود ؟

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر خرید 200 هزار تن ریل از کشور هند، در صورت خریداری این میزان ریل مشکل راه آهن غرب کشور نیز رفع می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، مجتبی نیک کردار افزود: در صورت خریداری این حجم از ریل مشکل راه آهن غرب کشور در مسیر ملایر به کرمانشاه که در مرحله روسازی قرار داشته و عمده مشکل آن تامین ریل است، حل خواهد شد.

نیک کرداربیان داشت: در صورت تامین ریل راه آهن ملایر-کرمانشاه از این طریق، قطار قطعا سال آینده به کرمانشاه خواهد رسید.

نیک کردار در خصوص پیش بینی میزان اعتبار راه آهن غرب کشور در بودجه سال آینده نیزگفت: چنانچه در کنار اعتبار 150 میلیارد تومانی مبلغ 250 میلیارد تومان دیگر بصورت وام به این پروژه تعلق گیرد، در آن صورت می توان ریل مورد نیاز راه آهن ملایر به کرمانشاه را خریداری کرده و ایستگاه کرمانشاه را نیز احداث کرد.

وی تصریح کرد: دریافت این وام بصورتی خواهد بود که پیمانکار پروژه از بانک ها وام دریافت کرده و دولت بازپرداخت آن را انجام می دهد.


انتهای پیام /ش

برچسب ها: کرمانشاه ، مشکل ، راه آهن ، غرب ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۲۱:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
سلام بابا این پروژه چی شد این حق مردم غیور کرمانشاه نیست که ۸سال سپر دفاع شدند در زمان جنگ دولت بجای ۲ و۳ خطه کردن خطوط دیگر این پروژه را دریابد مثلا اگر این مسیر که تا عراق ادامه دارد در این ایام میتوانست به کمک زوار حسینی در اربعین بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
باسلام راه آهن ملایر -سنندج چی میشه