سرهنگ سید تیمور حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

ترافیک نیمه سنگین در خیابانهای اطراف تالار وحدت /خیابان حافظ باز شد/ حضور8 هزار تن از صبح در بهشت زهرا (س)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خیابان حافظ در مسیر شمال به جنوب که به دلیل انبوه شهروندان گفت: ترافیک خیابان‌های اطراف تالار وحدت نیمه سنگین است.

سرهنگ سید تیمور حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: در حال حاضر ترافیک در خیابانهای اطراف تالار وحدت نیمه سنگین است و خیابان حافظ که به دلیل ازدحام جمعیت مسدود شده بود باز شد .

این مقام مسئول پلیس در ادامه افزود: همکاران ما در مسیر بهشت زهرا (س) مستقر هستند و در جهت تسهیل ترافیک خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خاتمه اظهار داشت: با توجه به آنکه مراسم وداع با خواننده کشورمان مرتضی پاشایی در تالار وحدت برگزار شده بود اما 8 هزار هوادار این خواننده از ابتدای صبح در بهشت زهرا(س) در محدوده قطعه هنرمندان حضور یافتند؛ در حال حاضر با توجه به پایان مراسم در تالار وحدت شهروندان در حال حرکت به سمت محل تشییع پیکر مرتضی پاشایی هستند.

*ترافیک سنگین در خیابانهای اطراف تالار وحدت

سرهنگ سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: با توجه به مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی در تالار وحدت در میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف آن،‌ خیابان حافظ و اطراف چهارراه ولیعصر(عج)ترافیک سنگین است.

وی در ادامه بیان کرد: پلیس موظف است در هر مراسم حضور داشته باشد و وظیفه ساماندهی، نظم و انضباط بخشی بر عهده پلیس است؛ در ضمن پیش بینی ترافیک از قبل شده و محدوده ها را پوشش داده‌ایم.

سرهنگ حسینی در خاتمه اظهار داشت: در محدوده بهشت زهرا(س) در حال حاضر ترافیک عادی و روان است و با توجه بعد از پایان مراسم در تالار وحدت مراسم خاکسپاری مردم به سمت بهشت زهرا حرکت می کنند پیش بینی ترافیک شده و نیروهای پلیس در مسیرهای خیابان‌های منتهی به بهشت زهرا جهت تسهیل سازی ترافیک مستقر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسینی ، ترافیک ، تشییع ، پاشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
..من دو ساعت در ترافیک بودم و در این دو ساعت از رادیو تهران و پیام هیچ حرفی در باره ترافیک نواب و خانی آباد و بهشت زهرا نزدند تا مردم تغییر مسیر دهند ...
آخرین اخبار