داعش یک گروگان دیگر آمریکایی را اعدام کرد+تصاویر

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد گروه داعش یک گروگان دیگر آمریکایی را اعدام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری فرانسه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد گروه داعش با انتشار ویدئویی اعدام "پیتر ادوارد کاسیگ" گروگان آمریکایی را اعلام کرد.

داعش روز یکشنبه فیلمی ویدئویی در پایگاه اینترنتی متعلق به افراط گرایان قرار داد که در آن از سربریده شدن پیتر کاسیگ آمریکایی که سال 2013 در سوریه ربوده شد، خبر داده است.

داعش از اوت گذشته تا کنون چهار گروگان غربی خود را سر بریده بود. در فیلم ویدئویی جدید این گروه تروریستی، یک مرد  نقابدار که در کنار یک سر  بریده شده ایستاده است، می گوید پیتر کاسیگ آمریکایی را کشته است. هنوز اعتبار و سندیت این نوار ویدئویی تائید نشده است.

مرد نقابدار در این فیلم ، فرد کشته شده را پیتر کاسیگ، گروگان آمریکایی داعش معرفی می کند و سربریده شدن وی را با اقدام آمریکا در اعزام مشاوران و مربیان نظامی به عراق برای کمک به نیروهای دولتی این کشور در مبارزه با داعش مرتبط می داند.

هنوز مشخص نیست که آیا فردی که در این فیلم صحبت می کند همان " جان جهادی" است، که گفته می شود جیمز فولی و استیون ساتلف، روزنامه نگاران آمریکایی را کشته است.








براساس گزارش خبرگزاری فرانسه "پیتر کاسیگ" در زمینه امدادرسانی در سوریه مشغول به کار بوده است.

در همین حال گروه تروریستی داعش در نواری ویدئویی سربریدن پتر کاسیگ را تایید کرد.


انتهای پیام//
برچسب ها: اعدام ، آمریکا ، ریاست ، جمهوری ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۳:۵۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه
فرقی نمیکنه این وحشی های از حیوون کمتر چه فردی رو از چه کشوری بکشند. در هر صورت دل های آزاده رو از کشتن یک انسان به درد میارن.خدا ریشه شون رو بخشکونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۳
جالبه همه ی گروگان های غربی با پیراهن نارنجی سر تراشیده و ته ریش
آخرین اخبار