خواجه‌وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ماهینی قسمتی از قرارداد امسالش را دریافت کرده است/ حکم صادقیان و حقیقی به زودی اعلام می‌شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئول امور مالی باشگاه اعلام کرده که ماهینی قسمتی از قرارداد فصل گذشته و امسال خود را دریافت کرده و مدارکش هم در باشگاه موجود است.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق گفته‌های مسئول امور مالی باشگاه پرسپولیس، ماهینی قسمتی از مبلغ قرارداد امسال خود را دریافت کرده است و اینطور نیست که امسال دریافتی نداشته باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: به هر حال ایرادی ندارد و ما حاضریم جلسه بگذاریم و در مورد مبلغ قرارداد ماهینی تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی در مورد جلسه کمیته انضباطی صادقیان و رضا حقیقی تصریح کرد: جلسه در این خصوص برگزار شد و حکم این 2 بازیکن قرار است به زودی اعلام شود.

خواجه‌وند در مورد شایعه لژیونر شدن صادقیان عنوان کرد: به هر حال ما بازی مهمی در پیش داریم و هم اکنون صحبت درباره این موضوع درست نیست.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد باشگاه پرسپولیس بیان داشت: لیست مازاد قرار است بعد از پایان نیم فصل اول از سوی کادر فنی اعلام شود.

خواجه‌وند در پایان در خصوص وضعیت تعیین مدیرعامل جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که مدیرعامل جدید پرسپولیس بعد از بازی دربی انتخاب شود هم اکنون منتقمی به عنوان سرپرست، باشگاه اداره را می‌کند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار