در پی اعدام یک جوان فلسطینی صورت گرفت؛

ادامه درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی

پس از شهادت "یوسف خمیس الرمونی" به دست نیروهای صهیونیست درگیری‌هایی در منطقه ابودیس در شرق بیت المقدس به وقوع پیوست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری العهد، این پایگاه در خبری اعلام کرد که پس از اعلام شهادت"یوسف خمیس الرمونی"، جوان 32 ساله فلسطینی به دست نیروهای افراطی صهیونیست، درگیری هایی میان نیروهای صهیونیستی و فلسطینی به وقوع پیوسته.

در همین رابطه پایگاه خبری فلسطین الیوم، اعلام کرده است که گروه های دانشجویی اقدام به تعلیق دروس در دانشگاه ابودیس در میان خشم و ناراحتی که شهر بیت المقدس را فراگرفته کرده اند.

گفتنی است، شب گذشته این جوان فلسطینی ساکن بیت المقدس توسط گروهی از شهرک نشینان در منطقه رأس العامود در بیت المقدس حلق آویز گردید که در پی آن درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطق شرقی بیت المقدس به وقوع پیوست.

منابع خبری اعلام کرده اند که جسد حسن یوسف الرمونی که 32 سال سن داشت و به عنوان راننده شرکت اتوبوسهای "ایگد" اسرائیلی کار می‌کرد، به حالت حلق آویز در کنار آهن مجاور یکی از صندلی‌های اتوبوسی که وی بر روی آن در منطقه رإس العامود کار می‌کرد یافت شده و وی به هنگام ترک کارش از سوی شهرک نشینان اعدام گردیده است.

همچنین منابع خبری اعلام کرده اند که بر روی جسد این شهید فلسطینی نشانه های ضرب و شتم دیده شده است.

فلسطین الیوم اعلام کرد که "نیروهای ملی و اسلامگرا فلسطین" (تجمعی شامل جنبش های فتح و حماس و جبهه ملی آزادسازی فلسطین و جبهه دموکراتیک برای آزاد سازی فلسطین) در حومه و اطراف بیت المقدس بوسیله بلندگوهای مساجد خواستار اعتصاب سراسری در بیت المقدس در امروز دوشنبه در پی کشته شدن این جوان فلسطینی شده اند.

از سوی دیگر پایگاه خبری العهد در خبر دیگری به نقل از یک منبع امنیتی فلسطینی اعلام کرد که در حمله شب گذشته و صبح امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی در کرانه باختری 16 شهروند فلسطینی دستگیر شدند.

العهد همچنتین  اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیست همچنان مسجد الأقصی را به روی تمامی زنان فلسطینی و از تمامی سنین بسته اند.

انتهای پیام/ 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار