اولین مخترعین اسید فلوردریك در ایران پس از تحریم میهمان "زنده باد زندگی"

مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» دوشنبه 26 آبان، میزبان اولین مخترعین اسید فلوردریك در ایران بعد از تحریم خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو سیما، محمدجعفر خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه ساز این برنامه كه ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است، امشب میزبان سجاد و سینا شادرام از تولیدكنندگان و اولین مخترعین اسید فلوردریك در ایران بعد از تحریم خواهیم بود. این مخترعین جوان امروز به همراه مادر، همسر و فرزندانشان در برنامه حضور خواهند داشت.

خسروی تصریح كرد: اسید فلوردریك با دو كاربرد معمولی و هسته ای تحریم شد و برادران شادرام با دانش خود از فلوئور كه با استفاده از منابع غنی خاك ایران به دست می آید، دست به تولید اسید فلوردریك زدند. 

تهیه كننده و مجری این مجله شبانگاهی خاطرنشان كرد: در بخش كارشناسی برنامه هم میزبان خانم دكتر نوش آفرین انصاری (دكترای كتابدار، استاد دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر) هستیم كه ایشان برای اولین بار موضوع شیوه مطالعه در خانواده را مطرح كردند.

«زنده باد زندگی» كاری از گروه خانواده شبكه دو سیماست كه محمدجعفر خسروی تهیه كنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یكشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن شبكه دو سیما می رود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
جدیدا مهمانان خوبی رو میاورد این برنامه زنده باد زندگی.