قتل‌عام اعضای یک خانواده به خاطر مخالفت با ازدواج دختر 14 ساله‌شان با فرمانده داعش

وزارت حقوق بشر عراق امروز دوشنبه اعلام کرد داعش تمام اعضای یک خانواده را بخاطر مخالفت با ازدواج دخترشان با یکی از فرماندهان داعش از بین بردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از السومریه نیوز، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد "گروه های داعش جنایت هولناکی علیه یک خانواده مرتکب شدند و تمام اعضای این خانواده به جرم مخالفت با ازدواج دختر 14 ساله خود با یکی از رهبران داعش به نام "جمال صدام" ملقب به "ابوعبدالله" از بین بردند. 

این بیانیه خاطر نشان می کند "داعش پدر و مادر و سه کودکان این خانواده را به قتل رساندند و دخترشان را به مکانی نامعلوم انتقال دادند"

وزارت حقوق بشر اشاره کرد بخاطر افزایش شمار سقط جنین به دلیل "جهاد نکاح"، داعش در شهرستان الحویجه اداره کشاورزی را به بیمارستان زنان تبدیل کرد. این بیانیه می افزاید "داعش اداره کشاورزی در شهرستان الحویجه، را بخاطر افزایش سقط جنین به بیمارستان زنان تبدیل کردند. 

این بیانیه می‌افزاید "سلسله جنایات داعش همچنان ادامه دارد، این گروه تروریستی در مجمع الیرموک از توابع شهرستان سنجار 7 خانه را سوزاند".

"محمد مهدی البیانی" وزیر حقوق بشر تاکید کرد جنایاتی که امروز داعش مرتکب می‌شود، کمتر از جنایات رژیم صدام نیست".

او اشاره کرد این وزاتخانه با دقت اقدام به تهیه اسنادی می کند که تمامی جنایات داعش را در قبال تمامی اقشار ملت انجام داده، به ثبت برساند.





انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار