معاون فرهنگی و آموزشی انجمن سینمای جوان:

گفتگوی صمیمانه در مصاحبه حضوری مرحله اصلی گزینش هنرجویان دوره جدید خواهد بود

مرحله مصاحبه حضوری آزمون سراسری دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران از تاریخ 24 آبان در دفاتر سراسر كشور آغازشده است.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران سعید پور اسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن در خصوص مرحله دوم آزمون سراسری گفت: مرحله دوم آزمون سراسری دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در قالب مصاحبه حضوری با داوطلبان شركت كرده در این دوره آغازشده است. این مرحله كه از روز 24 آبان بلافاصله بعد از ارزیابی اوراق آزمون كتبی در دفاتر سراسر كشور آغازشده است تا 2 آذرماه ادامه خواهد داشت. در این مرحله نیز همانند آزمون كتبی تمام داوطلبان مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت تا درنهایت اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام شود.
 
وی افزود: این مصاحبه توسط اعضای شورای آموزش دفاتر و با توجه به جواب‌های اخذشده در آزمون كتبی انجام خواهد شد و درواقع مرحله اصلی آزمون دوره جدید آموزش فیلم‌سازی انجمن به شمار می‌رود. گفتنی ست ارزیابی جواب‌های اخذشده در آزمون كتبی به این دلیل كه از حالت كمی خارج‌شده است و در راستای سنجش كیفی خلاقیت داوطلبان قرار دارد در یك ارزیابی مشاوره‌ای در مقایسه با جواب‌های دیگر داوطلبان و در قالب یك امكان‌سنجی ، مطالعه و ارزیابی شده‌اند. از این رو آزمون كتبی اساساً جهت كسب معیار اصلی برای سنجش ظرفیت‌های هر متقاضی طراحی نشده است. به همین دلیل مصاحبه حضوری به‌عنوان مرحله اصلی گزینش هنرجویان دوره جدید با توجه به جواب‌های آزمون كتبی و زمینه‌سازی ایجادشده در آن آزمون انجام خواهد شد. درنهایت هر داوطلب می‌تواند با پیش‌زمینه‌ای كه از خود در آزمون كتبی نمایش داده، فرصت كافی برای ارائه پتانسیل‌های خود در مصاحبه حضوری را در اختیار داشته باشد.
 
پور اسماعیلی در پایان افزود: طبق اطلاع‌رسانی‌های گذشته باید خاطرنشان كنم كه فضای مصاحبه‌های حضوری نیز به صورتی كاملاً صمیمانه و بیشتر در راستای كشف استعدادها و راهنمایی داوطلبان خواهد بود. پس داوطلبان عزیز می‌توانند بدون هیچ استرسی در این مصاحبه حاضر شوند و به ارائه ظرفیت‌های خود بپردازند.


انتهای پیام/ا س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.