رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

کتابخانه‌های حوزه‌ی پزشکی نیازمند همگام شدن با فناوری است

پیوندی گفت: باید از پیشرفت فناوری در زمینه کتابخانه‌ها بهره کافی را ببریم و کتابخانه‌های سنتی را به صورت مدرنیته در بیاوریم.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در  همایش کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی عنوان کرد: لازم است از پیشرفت فناوری در زمینه کتابخانه‌ها استفاده کافی را ببریم و کتابخانه‌های سنتی را  به صورت مدرنیته در آوریم در غیر این صورت از صحنه اطلاع رسانی محو می‌شویم.

وی افزود: باید به علوم جدید در زمینه کتابداری مجهز شویم اگر چه نمی‌توان روش‌های سنتی را در زمینه کتابداری به طور کامل حذف کرد در کنار آن باید از روشهای مدرن بهره گرفت.

پیوندی تصریح کرد: در نظام سلامت اطلاع رسانی نقش موثری دارد و رونق و گسترش اطلاع رسانی نقش مهمی را در زمینه سلامت ایفا می کند.

رئیس دانشگاه پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: اگر به دنبال تاسیس یک  کتابخانه ملی پزشکی باشیم به انحراف نرفته‌ایم شاید تاسیس این کتابخانه بتواند در زمینه دانش پزشکی به ما کمک کند.

پیوندی با اشاره به لزوم همکاری وزارت بهداشت و علوم در زمینه ایجاد کتابخانه ملی پزشکی عنوان کرد: گروه‌های آموزشی ما در زمینه پزشکی ارتباط نزدیکی با یکدیگر ندارند جریان ارتباط نزدیک میان گروه‌های پزشکی به این مسئله منجر می‌شود که همه به یکدیگر در زمینه پزشکی اطلاع رسانی کنیم اطلاعی رسانی به دانشجویان پزشکی نیز می تواند آنها را در زمینه به روز کردن دانش خود تشویق و ترغیب کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار