هاشمی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

باید به دولت و شخص پیشنهادی رئیس جمهور اعتماد کنیم

نماینده میناب، رودان و جاسک گفت: ما انتظار داشتیم که رئیس جمهور فردی را معرفی کند که شبهه‌ای در کارنامه‌اش نباشد، اما اکنون ما باید به دولت و شخص پیشنهادی رئیس جمهور که هم سابقه جبهه و جنگ دارد و یک مدیر دانشگاهی است اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید عبدالکریم هاشمی نخل‌ابراهیمی نماینده میناب، رودان و جاسک در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم در صحن علنی امروز مجلس (سه شنبه 27 آبان) با اشاره به اینکه سیزده ماه است که وزارت علوم بلاتکلیف است گفت: دانشجویان و تعداد زیادی از اساتید منتظر تصمیمات دولت و مجلس هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: ما در شرایط ویژه‌ای هستیم و باید بیشتر به آرامش کشور فکر کنیم و تشکر می‌کنم از مخالفان عزیز که دغدغه همه این عزیزان حوادث گذشته است و نگرانند که مبادا وقایع گذشته دوباره تکرار شود و دانشگاه جولانگاه حوادث گروه‌های سیاسی شود.
 
وی در ادامه افزود: ما انتظار داشتیم که رئیس جمهور فردی را معرفی کند که شبهه‌ای در کارنامه‌اش نباشد، اما اکنون ما باید به دولت و شخص پیشنهادی رئیس جمهور که هم سابقه جبهه و جنگ دارد و یک مدیر دانشگاهی است اعتماد کنیم.
 
هاشمی نخل ابراهیمی بیان داشت: ما در شرایط خاصی هستیم و ملت انتظار دارند با تمام آن دغدغه‌هایی که بیان کردم و خطوط قرمز ماست باید به وی اعتماد کنیم زیرا دانش آشتیانی اعلام کرده است در سال 88 وقتی مقام معظم رهبری موضع خود را اعلام کرد دیگر به دنبال آن مسائل سیاسی نرفته و وی قول داده که دانشگاه عرصه تاخت و تاز گروه‌های سیاسی نباشد و شور و شعف را رونق در دانشگاه‌ها باشد و به سمت مسائل اجتماعی بروند.
 
نماینده میناب، رودان و جاسک تاکید کرد: دانش آشتیانی بیان می‌کند که نامه‌ای را امضا نکرده و ما نیز آن را باید بپذیریم و قول می‌دهد که علاوه بر ارتقای سطح علمی دانشگاه در مناطق کمتر توسعه یافته توجه‌ ویژه‌ای هم در بکار گیری نیروهای مومن و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و با توجه به سوابقی که دارند انجام دهد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: قول ، فتنه ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار