"یووال اشتاینیتز": روی میز مذاکره با ایران توافقنامه خوب وجود ندارد

وزیر اطلاعات و امور راهبردی رژیم صهیونیستی مدعی شد آنچه که اکنون روی میز مذاکره هسته‌ای وجود دارد انتخاب بین توافقنامه ی بد و عدم توافق است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "یووال اشتاینیتز" در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان پس از آنکه  درباره حمله به کنیسه ای در قدس اشغالی صحبت کرده بود، به موضوع گفتگوهای هسته‌ای ایران هم اشاره کرد و مدعی شد: در صورتی که یک راه حل جامع و رضایت‌بخش بدست آید، بسیار روشن و مشخص است که ما مخالف راه حل دیپلماتیک نیستیم. ایران نباید یک کشور در آستانه هسته‌ای شدن باقی بماند. این مسئله بسیار خطرناک خواهد بود و نه تنها برای ما بلکه برای آینده امنیت جهانی نیز خطرناک خواهد بود. 

وی افزود: متاسفانه هرچند پنج بعلاوه یک چندین حرکت انجام داد و چندین امتیاز داد اما ایرانی ها همچنان اصرار دارند که بخشی یا همه سانتریفوژها برای غنی سازی اورانیوم را از دست ندهند. آنها همچنان اصرار دارند که توانایی هسته ای خود را حفظ کنند. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفته است که نرسیدن به توافق بهتر از یک  توافقنامه ی بد است. متاسفانه  آنچه که اکنون روی میز مذاکره وجود دارد یک توافقنامه خوب نیست بلکه انتخاب بین یک توافقنامه بد و عدم توافق است به این امید که فشار در آینده ایران را وادار کند که امتیازات مهم بدهد و با یک توافقنامه بهتر موافقت کند.



انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
چرا باید 400 بمب هسته ای در سرزمین های اشغالی نگهداری شوند ، منطق وجود آنها چیست ؟ کدام کشور های این بمب های خطرناک را در اختیار این رژیم بی مسئولیت و جنایتکار قرار داده اند .
آخرین اخبار