حضور دومین تبعه فرانسوی در میان جلادان داعش

یک فرانسوی دیگر نیز در میان جلادان داعش شناسایی شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، مسئولان فرانسه تائید کردند یک فرانسوی دیگر نیز در میان جلادان گروه  تروریستی داعش در فیلمی که اخیرا این گروه از اعدام زندانیان خود منتشر کرده است، حضور دارد.

 بر اساس این گزارش، مسئولان رسمی فرانسه روز چهارشنبه اعلام کردند در فیلم ویدئویی که گروه افراط گرای داعش از اعدام زندانیان سوریه در روز یکشنبه پخش کرد، یک تبعه دیگر فرانسه حضور دارد.

"فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه که به استرالیا سفر کرده است اعلام کرد مسئولان اطلاعاتی فرانسه در حال احراز هویت یک فرانسوی دیگر هستند که در نوار ویدئویی پخش شده توسط داعش دیده شده است. 

"ماکسیم اوشار" جوان بیست دو ساله فرانسوی که از اهالی منطقه اور است، پیش از این در فیلم ویدئویی داعش شناسایی شده است.

یک مسئول فرانسوی در شبکه تلویزیونی ب اف ام تائید کرد به نظر می رسد که یک فرانسوی دیگر نیز در این فیلم وجود دارد. ما در حال بررسی مشخصات و هویت وی هستیم.

برخی از رسانه های فرانسه از جمله شبکه دوم تلویزیون این کشور اعلام کردند  فرانسوی دوم که در این فیلم حضور دارد یک جوان متولد منطقه روبه است که در منطقه شامپینی سیور- مارن زندگی می کرده است.

مقامات قضایی و پلیس فرانسه نگران افزایش شمار جوانان و نوجوانانی هستند که برای مشارکت در جنگ سوریه یا عراق به این کشورها می روند. بیم آن می رود که این افراد به ویژه آنهایی که بسیار افراطی هستند پس از بازگشت از سوریه به اروپا بخواهند در خاک اروپا مرتکب اقدامات تروریستی شوند.

منابع آگاه قضایی فرانسه اعلام کرده اند بیش از900 نفر در این پدیده دخیل هستند. این رقم آنهایی را که پیش از این به سوریه رفته و در جنگ شرکت کرده اند، آنهایی که در مسیر سوریه هستند و همچنین آنهایی که به زعم مسئولان اطلاعاتی فرانسه قصد رفتن به سوریه را دارند، شامل می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
خدا لعنت کند داعش را
آخرین اخبار