معاون پژوهشی وزارت علوم گفت : با تمدید مجوز اصولی منطقه علم وفناوری استان بوشهر به شرط تدوین اساسنامه سازمان عامل و ارائه برنامه ها موافقت شد.

وحید احمدی معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در حاشیه یکصدوبیست وپنجمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت : در این جلسه به موضوعات پیش از دستور اشاره شده، چنانچه یکی از موضوعات بحث هفته پژوهش بوده که در زمینه گزارشی از هفته پژوهش ارائه شده است.

وی افزود : این هفته از 23 تا26 آذر ماه است که برنامه های آن شامل جشنواره ملی هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران در تاریخ 25آذرماه برگزار می شود، همچنین بعداز ظهر همین روز اجلاس معاونان پژوهشی با حضور مراکز تحقیقاتی برگزار می شود.

احمدی تصریح کرد : برگزاری همایش یک روزه دهمین سالگرد تاسیس عتف از دیگر موضوعات پیش از دستور شورای عتف است که برنامه های آن مشخص شده و در روز 29 بهمن با همکاری همه دستگاهها برگزار می شود.

وی به موضوعات پژوهشی این جلسه از کمیسیون اشاره کرد و گفت : گزارش عملکرد و منطقه ویژه خلیج فارس از موضوعات اصلی جلسه عتف بود و فعالیت آن در قالب گزارشی ارائه شد چنانچه استان بوشهر مجوز موافقت اصولی منطقه علم و فناوری را داشته باشد، براساس فعالیت های آنها با تمدید مجوز اصولی به شرط تدوین اساسنامه سازمان عامل و ارائه برنامه به صورت تفضیلی موافقت شد.

احمدی در ادامه به موضوع دیگر این این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت : موضوع دیگر این جلسه موصوعات پیشنهادی مربوط به مناطق ویژه علم وفناوری بود که به شورای عتف ارائه می شود ولی در جلسه کمیسیون عتف قانونی برای شرکت دانش بنیان مطرح شد که به دلیل موضوعات دیگر مطرح شده ادامه این موضوع به جلسه فوق العاده منتهی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار