مجرد: فعالیت در فضای باز مشکل داوران اهداف پروازی است

عضو کار گروه اهداف پروازی گفت: داوران در اهداف پروازی شرایط مطلوبی ندارند به طوریکه باید در فضای باز کارشان را انجام دهند.

کامران مجرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وضعیت داوری در رشته اهداف پروازی در مقایسه با رشته‌های تفنگ و تپانچه از نظر مبلغ پرداختی به داوران تفاوتی ندارد.

وی افزود: داوران از نظر تجهیزات و امکانات وضعیت مطلوبی ندارد چون داوران اهداف پروازی در فضای باز فعالیت می‌کنند و این مساله باعث نگرانی داوران ما شده است بخصوص در برخی از فصل‌های سال برای ما مشکل‌ساز است.

عضو کارگروه اهداف پروازی اظهار داشت: مشکل عمده‌ای که ما در این رشته داریم ناآشنایی مردم و عدم توجه رسانه ها است به طور کلی چون اهداف پروازی جذابیت زیادی ندارد افراد هم به این سمت گرایش ندارند.

مجرد افزود: رشته‌ اهداف پروازی در ایران بسیار جوان است چون 14 سال است که تیمهای ما در این حوزه فعالیت می کنند و تعداد داوران ما بسیار اندک است.

وی اظهار داشت: ما برای اینکه از داوران بیشتری استفاده کنیم مجبوریم تیراندازهای سابق را وارد این کار کنیم که آنها هم به خاطر مشکلاتشان چندان تمایل ندارند.

وی درباره کیفیت داوری اهداف پروازی گفت: کیفیت داوران ما در سطح آسیا پایین است حدود 3 تا 4 داور در سطح بین الملل داریم و بیشتر آنها در سطح داخلی فعالیت می‌کنند.

مجرد درباره ارتقا داوری تیراندازی گفت: اگر رسانه‌های پوشش بیشتری بدهند افراد بیشتری جذب خواهند شد که می‌توان از بین انها داوران بیشتری را به تیراندازی معرفی کرد.

وی اظهار داشت: تیراندازی دربسیاری از کشورها خصوصی است و یکی از معضلات ما در تیراندازی دولتی بودن آن است که امکانات محدودی در اختیار ما قرار می‌گیرد به خاطر دولتی بودن توانایی بیش از این ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار