سوء استفاده ضد انقلاب از اطلاعیه ترحیم فروهرها در روزنامه کثیرالانتشار کشور + تصاویر

در حالی که این قتل مشکوک و ناخوشایند بارها توسط سران نظام محکوم شده ، سم پاشی ها و سیاه نمایی ها علیه ارکان امنیتی و قضایی و راهبردی نظام مردمی ایران با استفاده از مصاحبه ها ی اعضای این خانواده خصوصا دختر خانواده که در خارج از کشور سکونت دارد توسط رسانه های معاندی چون صدای امریکا ، بی بی سی ، رادیو فردا و ... پیگیری و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران ، اعلام زمان و مکان مراسم سالگرد درگذشت یکی از دگر اندیشان وابسته به جریان اپوزیسیون موسوم به جبهه ملی در یکی از روزنامه های پرتیراژ امروز کشور با تشویق و ابراز هیجان عناصر ضد انقلاب و معاند همراه شده است.

شانزدهمین سالگرد قتل مشکوک داریوش فروهر و همسرش پروانه از عناصر اصلی جریان اپوزیسیون که تفکر مخالف با آرمانهای برخاسته از انقلاب اسلامی مردم ایران را پیگیری می کردند هر ساله دستخوش سیاه نمایی و نشر اکاذیب و افتراء توسط رسانه های بیگانه و معاند به ارکانهای نظام مردمی ایران قرار می گیرد.
داریوش فروهر از سران جبهه ملی بود که معتقد به جدایی دین از سیاست بود و از این رو همفکرانی در جریانهای مخالف انقلاب اسلامی داشت.

در حالی که این قتل مشکوک و ناخوشایند بارها توسط سران نظام و مقامات عالی رتبه آن نیز  محکوم شده ، سم پاشی ها و سیاه نمایی ها علیه ارکان امنیتی و قضایی و راهبردی نظام مردمی ایران معمولا با استفاده از مصاحبه ها و فعالیت رسانه ای اعضای این خانواده خصوصا دختر خانواده که در خارج از کشور سکونت دارد توسط رسانه های معاندی چون صدای امریکا ، بی بی سی ، رادیو فردا و ... پیگیری و اجرا می شود.

امسال هم با نزدیک شدن به تاریخ این حادثه دلخراش و ناخوشایند، پرستو و آرش فرزندان فروهر ها با انتشار بیانیه هایی تحریک آمیز در سایت های معاند و معلوم الحالی چون خودنویس ، بالاترین ، ملیون و ... همچنین سوء استفاده از شبکه های اجتماعی محفلی عناصر نفاق و فتنه ، سعی در فضاسازی و ایجاد فضای قابل بهره برداری کرده اند که عناصر بیگانه  نیز  طبق سنوات گذشته برای سوء استفاده از آن دندان تیز کرده اند.






در این حین اطلاع رسانی  روزنامه اطلاعات با همین تیترهای مورد استفاده رسانه های معاند ، مورد سوء استفاده و کسب اعتبار برای این مراسم تحریک آمیز توسط فعالان رسانه ای ضد انقلاب قرار گرفته است. عناصر معاند نظام با انتشار نسخه ای از صفحه یادبود روز شنبه این روزنامه که در سالهای گذشته نیز مسبوق به سابقه  بوده است در سایت هایی چون بالاترین و شبکه های محفلی عناصر مرتبط با بیگانه،  با هدف کسب اعتبار برای این مراسم  مساله دار و بهره برداری خاص خود این اطلاع رسانی را مورد تشویق قرار داده اند.



این اطلاع رسانی بر روی تارنمای این روزنامه به صورت فایل پی دی اف بارگزاری شده است.










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار