مشهد؛

قیمت انواع قبر در مشهد + عکس

یعنی اگر پول داشته باشی به حضرت نزدیكتری؟ یا پولدارها به ملكوت نزدیك ترند؟ من برآنم كه كجا خاك ات كنند برای روی خاكی هاست كه مهم است؛ اینست كه فرمود فقط اوست كه می داند: بأی ارض تموت(به كدامین زمینی می میرید) اما آن زیرتر جغرافیایش حتما فرق می كند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران؛ مجید حسینی در صفحه شخصی اش با انتشار تصویر قیمت انواع قبر در حرم امام رضا(ع) نوشت:



این جدول حق الدفن داخل حرم رضویست؛ صدمیلیون میدهی كه جایی در نزدیكترین فاصله به ضریح حضرت یك چاله به تو بدهند كه گوشت و استخوان را بریزی داخل اش تا ابد...

اصلا این گوشت واستخوان بی روح ارزشش چقدر است؟ بدن در این دنیا محور همه چیز تواست، محور نسبتت با جهان است؛ و تو دوست‌اش داری، و حق هم داری، بدن ارزش دارد، ولی اینجا بدن رابدون روح گذاشتند به حراج!

یعنی اگر پول داشته باشی به حضرت نزدیكتری؟ یا پولدارها به ملكوت نزدیك ترند؟ من برآنم كه كجا خاك ات كنند برای روی خاكی هاست كه مهم است؛ اینست كه فرمود فقط اوست كه می داند: بأی ارض تموت(به كدامین زمینی می میرید) اما آن زیرتر جغرافیایش حتما فرق می كند؛ حكم اگر می كنند به پول حكم نمی كنند، به قیافه، یا به عرضه، یا به رو! آن زیر حكم اگر می كنند به عدل می كنند... این همه ایمان من است...

انتهاي پيام/ا
برچسب ها: خراسان رضوی ، مشهد ، حرم ، قبر ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.