قلعه‌نویی شکایتش از فردوسی پور را پس گرفت

زرینچه: بازی دلچسبی انجام ندادیم/مکوندی:تیم ما تیم خوبی است ولی امروز نقص گلزنی داشت

جواد زرينچه مربي استقلال به جاي امير قلعه نويي در کنفرانس بعد از بازي با نفت مسجد سليمان شرکت کرد.

زرینچه: بازی دلچسبی انجام ندادیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در نشست خبری بعد از برد استقلال مقابل نفت قلعه نویی در سالن کنفرانس حضور نیافت.

 زرینچه که به جای قلعه نویی به نشست آمد با تبریک به  هواداران به منظور  صدرنشینی  در هفته بیست و دوم لیگ برتر  گفت:مسابقات لیگ به خاطر اوضاع تیم ملی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا با وقفه زیادی روبرو می‌شود و به همین دلیل تیم‌ها برای آماده نگه داشتن بازیکنان با مشکل روبرو می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: فکر می‌کنم به دلیل وقفه زیادی که در مسابقات لیگ ایجاد شده است بازی دلچسبی را انجام ندادیم اما توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم و جزء مدعیان قهرمانی باقی بمانیم.

وی در ادامه افزود: اکنون سیر صعودی ما ادامه پیدا کرده و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی این روند را دنبال کنیم.

 نوری فر  مدير رسانه اي باشگاه استقلال  نیز قبل از صحبت های زرینچه در کنفرانس  مطبوعاتی حاضر شد.

 وی در خصوص شکایت امیر قلعه نویی از فردوسی پور گفت: صحبت هایی با سرمربی استقلال داشتیم  که وی را از شکایت علیه  فردوسی پور منصرف  کرده است.

وی در ادامه افزود: قلعه نویی دیگر قصد شکایت از این شخص را ندارد.

مکوندی: مقابل تیمی مثل استقلال نباید غفلت کرد

بهروز مکوندی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال ضمن تبریک به آبی پوشان به جهت صدرنشینی در جدول  گفت: در دو بازی اخیر نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی  استفاده کنیم و مقابل تیم بزرگی مثل استقلال  کمی غفلت کردیم.

بهروز مکوندی با اظهار امیدواری در بازیهای آینده اظهار داشت:درست است که مستحق باخت نبودیم .اما استقلال علاوه بر توانمندی های غیرقابل انکار تجربه فراوانی در بازی خانگی دارد که نمی شود انکار کرد. به تیمی امتیاز دادیم که در اغلب بازیهایش موفق است.

وی با اشاره به اینکه به تیمی امتیاز می‌دهند که گل بزند گفت: ما در انتهای جدول هستیم و تیمی که گل بزند و پیروز شود موفق است . امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم نقیصه گلزنی را برطرف کنیم.بعضی وقت‌ها بازیکنان اشتباه می‌کنند و به من فشار می‌آید.


انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، ابی ، ترکیب ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار