پتروشیمی بندر امام ماهشهر بدون نوشاد بسته شد؛

برد شماره یک پینگ پنگ در انتظار تیم

ماجرای سرباز بودن نوشاد عالمیان امسال برایش دردسرهای زیادی را ایجاد کرده تا جایی که وی همچنان بدون تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نوشاد عالمیان مرد شماره یک تنیس روی میز ایران تا کنون در هر تیمی از لیگ پینگ پنگ بازی کرده آن تیم قهرمان شده است و از همین رو می‌توان وی را رکورددار کسب عنوان قهرمانی دانست اما این بار و در لیگ بیست و سوم نوشاد عالمیان به همراه برادرش نیما و پوریا عمرانی سرباز هستند و از همین رو فدراسیون باید برایشان تصمیم گیری کند.

پتروشیمی بندر امام ماهشهر یکی از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین باشگاه‌های تنیس روی میز که سال گذشته هم نوشاد را در اختیار داشت برای لیگ بیست وسوم تلاش زیادی برای جذب این بازیکن انجام داد اما گویا این کوشش‌ها از سوی فدراسیون تنیس روی میز بی‌ثمر ماند و آن‌ها به ناچار تیم خود را بدون نوشاد عالمیان بستند.

براساس این گزارش و از سوی دیگر، طبق قانون ورزشکارانی که مشمول خدمت سربازی هستند باید با یکی از تیم‌هایی که زیر نظر نیروی انتظامی و سازمان نظام وظیفه قرارداد دارند بپیوندند.

در لیگ تنیس روی میز تنها تیمی که این ویژگی را دارد دانشگاه آزاد است که به نظر می‌رسد به جای در اختیار گرفتن نوشاد، تمایل ویژه‌ای به جذب نیما عالمیان دارد، نکته جالب این است که طبق آیین نامه سازمان لیگ نوشاد و نیما می‌توانند در یک تیم بازی کنند و دانشگاه آزاد هم در صورت قرارداد بستن  با نیما نمی‌تواند نوشاد را هم داشته باشد.

با این دردسرها همچنان و با وجود اینکه چند هفته‌ای است از قرعه کشی لیگ بیست و سوم تنیس روی میز می‌گذرد هنوز تکلیف نوشاد عالمیان در هاله‌ای از ابهام است و مشخص نیست فدراسیون تنیس روی میز چه تدبیری را برای بدون تیم ماندن نوشاد خواهد اندیشید؟

آیا آیین نامه سازمان لیگ تغییر می‌کند یا یک تیم نظامی به تعداد تیم‌های حاضر در لیگ امسال اضافه خواهد شد؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار