مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تمامی فعالیت های کانون پرورش فکری بر مبنای دو عنصر تفکر و مهارت دنبال می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا حاجیان زاده در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: در کانون پرورش فکری تلاش می شود دانایی و توانایی اعضا ارتقا یابد و به پرورش فکر و اندیشه اعضای کانون ها پرداخته می شود و از سوی دیگر شکوفایی و معرفی توانمندی های آنان برای ما ارزشمند است.
 
وی بیان کرد: ما به این مهم اعتقاد داریم که فعالیت افراد در کانون پرورش فکری، مهارت آنها را افزایش می دهد؛ اولین نگاه و نکته ای که در بحث مهارت در این کانون ها دنبال می شود، مهارت در موضوعات خاص است؛ 42 موضوع در فعالیت های کانون معرفی شده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ادامه داد: مشاهده شده است که افراد در این کانون ها مهارت های دوچندانی کسب می نمایند و در آینده به عنوان چهره های بنام هنری مطرح می شوند.

حاجیان زاده در ادامه کسب اعتماد به نفس، خلاقیت و نوآوری را از جمله توانمندی هایی عنوان کرد و گفت:  افراد در کلاس های کانون به آن دست می یابند.

وی تصریح کرد: قدرت برنامه ریزی، تقویت مدیریت، تقویت حس زیبا شناسی، مراقبت از ارزش ها، مهارت برقراری ارتباط و قدرت انتخاب نیز از دیگر توانمندی هایی است که اعضای کانون ها به آن دست می یابند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور همچنین اظهار داشت: کسب همه ی این مهارت ها افراد را به یک مهارت خاص یعنی مهارت زندگی می رساند؛ مهارت زندگی باید به سبک زندگی با هویت ایرانی اسلامی تبدیل شود که اگر این مهم دنبال شود افراد از آینده درخشانی برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تفکر ، فکر ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار