تفکر بسیج در همه عرصه ها نیاز کشور است

سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه ای، با تجلیل از مقام و منزلت بسیجیان و گرامیداشت یاد و خاطره و نام شهدای بسیج، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد ارزشمند بسیج مستضعفان را گرامی داشت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این بیانیه با گرامیداشت رشادت ها و جانفشانی های بسیجیان دریا دل در هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج سمبل اقتدار و عزت نظام اسلامی است و بسیجی بودن امروز یک افتخار است و افتخار آفرینان دیروز همچنان سنگر داران مبارزه با تهاجم فرهنگی و برافراشته کردن پرچم عزت، غیرت و سربلندی ملت ایران در عرصه های دانش و فناوری و سازندگی هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگرجانفشانی های جوانان بسیجی این مرز و بوم نبود، امروز ما شاهد فریاد قاطع و پرصلابت ملت قهرمان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی در جهان نبودیم.

گفتنی است در این بیانیه با اشاره به اینکه امروز تفکر و فرهنگ بسیجی در همه عرصه ها نیاز کشور است ، خاطرنشان شده است: امروز برای حضور قدرتمندانه در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و حفظ اقتدار و صلابت نظام و پیشرفت و توسعه در بخش های علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و سازندگی به تفکر و اندیشه بسیجی نیازمندیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، بسیج ، رشادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار