بدنبال تصویب پیمان امنیتی کابل-واشنگتن صورت گرفت

دیدار اعضای کنگره آمریکا با"اشرف‌غنی" و "عبدالله"

هیأت 6 نفری از اعضای کنگره آمریکا در کابل با اشرف غنی و عبدالله عبدالله دیدار کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری افغانستان امروز با انتشار اطلاعیه‌ای از دیدار امروز «اشرف غنی » رئیس جمهور و «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان با 6 نفر از اعضای کنگره آمریکا در کابل خبر داد.
 
اطلاعیه می‌افزاید: در این دیدار، هیئت آمریکایی از ادامه کمک‌های آن کشور در عرصه‌های مختلف، از جمله تقویت و تجهیز نیروهای امنیتی افغان اطمینان دادند
 
در مقابل رئیس جمهور افغانستان با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی افغان از روحیه اعتماد ملی برخوردارند، از کمک‌های آمریکا در راستای تقویت نیروهای امنیتی افغان و تلفات نظامی آن کشور در جهت حمایت از این نیروها قدردانی کرد و بر گسترش هرچه بیشتر روابط 2 کشور تاکید کرد.
 
بر اساس اطلاعیه یاد شده، رئیس اجرایی دولت افغانستان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر ادامه روابط دوستانه میان 2 کشور، تصویب توافقنامه امنیتی کابل-واشنگتن با اکثریت آرا توسط پارلمان افغانستان را پیام مثبتی از سوی مردم افغانستان عنوان کرد.
 
توافقنامه امنیتی کابل-واشنگتن که در دومین روز ریاست جمهوری افغانستان به امضا رسید، پیش از ظهر امروز توسط پارلمان افغانستان تصویب گردید.
 
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار