استقلال با شرایط مناسبی روبرو نیست و این در حالی است که این تیم باید با تغییر و تحولاتی اصولی روبرو شود تا بتواند نقاط ضعف خود را رفع و رجوع کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلال در حالی برای بازی در جام حذفی آماده می شود که اعضای این تیم از روحیه بالایی برخوردار نیستند و این در حالی است که تیم نیاز به تغییرات دارد و مسوولان و کادر فنی بدنبال این هستند که وضعیت را برای این تیم تغییر دهند.

گفتنی است اعلام شده که کار حضور حسینی بازیکن تیم ملی نوجوانان با استقلال تمام شده است و این بازیکن از نیم فصل دوم در خدمت این تیم است.

از طرفی دیگر قرار براین است که نوری و چند بازیکن نیز با دریافت رضایتنامه استقلال را ترک کنند و در تیمهای دیگر مشغول به بازی شوند.
این بازیکنان مورد تایید قلعه نویی نیستند و به همین دلیل جایی در این تیم ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تغییر ، تحولات ، حسینی ، نوری ، جدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مجتبی
۱۳:۴۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
به نظر من بجای بها دادن به این میلیاردی های بی درد باید به تیم های دیگری مثل کشتی , والیبال ,وزنه برداری , تکواندو ,کاراته , تیراندازی و ... ارزش و بها داده شود!. تا اینها اینقدر با تبلیغات مردمی و رسانه ای ادعایشان(پولی و قدری) بالا نرود!. مگر فوتبال در طول تاریخ ورزشی خود چه کاری برای این مردم و مملکت انجام داده است, که باید این همه بودجه و احترام صرفشان می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
نادر علیپور از لاهیجان
۰۷:۵۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مگر استقلال در اول فصل کم ستاره خریده این مربی با لجبازی بازیکنان محبوب مثل مجیدی - نکونام و رحمتی را از تیم اخراج کرد - پارسال با این همه ستارگان پنجم شدیم امسال خدا میدونه چندم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
راست می گی ...
استقلال جز 4تا تیم بالای جدول بود ولی پنجم شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
از اول فصل معلوم بود نوری و بیک زاده و کرار بدرد نمیخوردن.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۰۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۳
داداش کرار و هاشم کجاش به درد نمیخوره
آخرین اخبار