زیگساری: رسانه‌ای کردن برخی مسائل سبب حرمت شکنی می‌شود

ملی پوش کاراته گفت: زمانی که مشکلی در خانواده پیش می‌آید نباید به بیرون منتقل شود.

حامد زیگساری ملی پوش کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابتدا، بابت انتخاب به جا و شایسته آرین خو به فدراسیون تبریک می‌گویم و برای وی آرزوی موفقیت دارم همانگونه در سال‌های گذشته موفق بودند.

وی در خصوص مصاحبه‌هایی که طی روزهای اخیر، برخی ملی پوشان داشتند، گفت: از بازیکنان تیم ملی خیلی ناراحتم فکر می‌کنم که اگر زمانی مشکلی در خانواده‌ای پیش می‌آید، به بیرون منتقل شود این مسئله بسیار ناراحت کننده است.

وی افزود: خیلی بد است که بقیه مسئولان بخواهند مشکل کاراته را حل و فصل کنند مشکلات کاراته باید در داخل خانواده کاراته مطرح و حل شود.

زیگساری در خصوص جریان برده شدن کاپ به گیلان بیان داشت: به طور حتم مسعود رهنما با هماهنگی مسئولین فدراسیون دست به چنین کاری زده است.

وی ادامه داد: به رهنما به عنوان مدیر کل استان، درصد انجام کار فرهنگی بوده وی کسی نیست که بدون هماهنگی کاری انجام دهد، مطمئن باشید که برای انجام این کار مشورت کرده است.

زیگساری که در زمان عضویت خود در تیم ملی در همه رده‌ها کاپیتان تیم بوده، در خصوص شرایط زمان خود گفت: آن زمان ما بازیکنان کار نداشتیم که کجاست و در اختیارا چه کسی قرار گرفته است. زمانی که نائب قهرمان بزرگسالان جهانی شدم خیلی مسائل پیش آمد و حتی آن زمان می‌خواستیم اردو را ترک کنیم ولی به هیچ وجه مشکلات داخل خانواده کاراته را رسانه‌ای نکرده‌ایم. چون رسانه‌ای کردن برخی مسائل سبب حرمت شکنی می‌شود.

وی افزود: برخی از دوستان که علیه افراد فدراسیون مصاحبه می‌کنند. باید ممنون اساتید خود باشند که اجازه حضور در تیم ملی را به آنها دادند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه به سیستمی رسیدیم که بازیکنان باید مهم را به خاطر داشته باشد که هرگز علیه اساتید خود صحبت نکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار