آماده باش اکیپ‌های ترافیکی در بازار بزرگ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از آماده باش اکیپ‌های ترافیکی در بازار بزرگ تهران خبر داد.

 سعید عزیزی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: کنترل ورود و خروج در درهای ورودی محدوده بازار در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهردای منطقه 12 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان کاهش بار ترافیکی، کاهش سوانح رانندگی، ارتقای سلامت،‌ایمنی، امنیت و رفاه حال شهروندان در بازار بزرگ تهران در دست اجرا است.
 
عزیزی نژاد اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های ترافیکی منطقه 12 به منظورتجهیز و به روز رسانی علائم ترافیکی و کنترل ورود و خروج شهروندان در درهای ورودی محدوده بازار بزرگ تهران در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: کنترل ورود و خروج شهروندان در درهای ورودی محدوده بازار بزرگ تهران، تجهیز و به روز رسانی علائم ترافیکی، منطقه 12، آماده باش اکیپ‌های اجرایی ترافیکی، مرمت و بهسازی و نصب علائم ترافیکی، تابلوها، المان‌ها، شبکه‌های ترافیکی، استوانه های ترافیکی و . . . از اقدامات اجرایی این طرح است.

عزیزی نژاد خاطر نشان کرد: اجرای خط‌کشی محوری، نوشتار، مثلثی و عابر پیاده در نواحی 16 گانه منطقه 12، اصلاح هندسی و مناسب سازی معابر و محورهای اصلی بازار بزرگ تهران ویژه معلولان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، بازار ، آماده باش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار