17 هزار و 619 مورد بازدید از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان تهران از انجام 17 هزار و 619 نظارت بر طرح های اشتغالزای کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امير عذيري اظهار داشت: يكي از فاكتورهاي مهم در توانمندسازي خانواده هاي تحت حمايت كميته امداد، موفق عمل كردن طرح هاي اشتغالزايي و پايداري آنها مي باشد.

وي نظارت مستمر را لازمه اجراي موفق و پايدار طرح ها ذكر كرد و گفت: نظارت فني از طرح هاي اشتغالزايي كميته امداد به صورت دوره اي توسط ناظرين طرح هاي اشتغال و خودكفايي انجام مي شود.

معاون اشتغال و خودكفايي كميته امداد استان تهران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اين نهاد در زمينه نظارت بر طرح هاي اشتغال و خودكفايي طي سال جاري عنوان كرد: در هفت ماهه ابتداي سالجاري 17 هزار 619 مورد بازديد و نظارت از طرح هاي خودكفايي فعال در كميته امداد استان تهران انجام شده است.

وي با بيان اينكه بازديد از اين طرح ها توسط 29 ناظر فني در سطح استان انجام شده، خاطرنشان كرد: ناظرين كميته امداد در بازديد از اين طرح ها، علاوه بر نظارت حسن اجراي طرح، راهنمايي و مشاوره هاي لازم جهت رونق و پويايي طرح ها را نيز ارائه مي دهند.

وی همچنین از توانمند سازی مددجویان تحت پوشش و همچنین خانواده های آنان خبر داد و گفت: طرحهای مختلفی در سال جاری در راستای توانمند سازی آنان اجرایی شده و تا پایان سال نیز تعداد آنان افزایش پیدا می کند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار