سرهنگ حمیدی خبر داد

ادامه بارش برف در جاده‌هاي 7 استان كشور

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهور با اشاره به تداوم بارش برف در جاده هاي هفت استان كشور گفت:تردد در اين محورها تنها با زنجير چرخ امكان پذير است.

 به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،سرهنگ محمدحسين حميدي رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهور گفت: براساس اطلاعات دريافتي بارش برف در اكثر جاده هاي زنجان،محور سرحد و اقليد استان فارس،گردنه آوج استان قزوين،گردنه باباميدان و بابا حسن كهگيلويه و بوير احمد،محور اسالم به خلخال و ديلمان استان گيلان،جاده اليگودرز به اصفهان در استان لرستان و ارتفاعات هراز، فيروزكوه و كندوان ادامه دارد.
 
وي با تاكيد بر اينكه تردد در محورهاي مذكور تنها با زنجير چرخ امكان پذير است،تصريح كرد: ماموران پليس راه از تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ در ورودي محورهاي كوهستاني جلوگيري مي كنند.
 
حميدي با اشاره به تداوم بارش باران در 13 استان كشور گفت:بارش باران در 13 استان كشور افزود: بارش باران در جاده‌هاي‌استان ايلام،البرز،خراسان جنوبي،خوزستان،قزوين،كرمان،كردستان،كهگيلويه و بوير احمد،كرمانشاه، مازندران ، مركزي،همدان و شرق و غرب استان تهران ادامه دارد.
 
وي در پايان  از رانندگان خواست با توجه به لغزندگي بيشتر جاده هاي كشور ضمن رعايت سرعت مطمئنه با فاصله طولي مناسب نسبت به خودرو جلويي تردد كنند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: جاده ، بارش ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار