راکیتیچ: نباید آپوئل را دست کم بگیریم

ستاره تیم بارسلونا معتقد است بازی دشواری مقابل آپوئل پیش رو دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا امشب در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم آپوئل خواهد رفت.

راکیتیچ ستاره کروات بارسا معتقد است بازی دشواری پیش رو دارند.

وی در این خصوص گفت: من اطلاعات کمی در خصوص تیم آپوئل دارم و چیز زیادی در خصوص تاریخچه این باشگاه نمی‌دانم  زمانیکه در شالکه بازی می‌کردم مقابل این تیم قرار گرفته بودم.

آپوئل تیم بسیار سازمان یافته ای است آنها به رقیبان فشار زیادی می‌آورند بنابراین می‌دانیم بازی آسانی پیش رو نداریم.

راکیتیچ در ادامه افزود: در هر بازی تغییرات زیادی در تیم ما به وجود می‌آید البته این مسئله برای تیم بزرگی مانند بارسلونا بد نیست ما به تیممان اعتماد زیادی داریم.

ستاره کروات در ادامه در خصوص ژاوی گفت: ژاوی در خط هافبک یک استاد است و به خوبی تیم را رهبری می‌کند ما باید از زحماتی که او برای فوتبال کشیده است تشکر کنیم من واقعا خوشحالم که در کنار او بازی می کنم و هر روز درس‌های جدیدی از او یاد می‌گیرم.

وی در خصوص مسی گفت: هیچ کلمه‌ای برای توصیف مسی پیدا نمی‌کنم او فوتبال ناب بازی می‌کند تنها چیزی که می‌توانم بگویم تبریک است به خاطر همه کارهایی که انجام داده و انجام خواهد داد امیدوارم بتوانم در کنار او مدت زمان طولانی بازی کنم و او هم بتواند 200 گل دیگر به ثمر برساند.

با تمام احترامی که به بقیه نامزدهای دریافت توپ طلا دارم، فکر می‌کنم مسی لیاقت کسب توپ طلا را دارد او بازیکن خاصی است و بازیکنی نظیر او دیگر نخواهد آمد.

رکوردشکنی مسی در لالیگا و به ثمر رساندن 253 گل لحظه بسیار خاصی بود و لایق این بود که برایش جشن بگیریم.

وظیفه من کمک به تیم است انریکه از من می‌خواهد به حفظ توپ در میدان به تیم کمک کنم وظیفه من تنها گل زدن و یا پاس گل زدن، نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: راکیتیچ ، آپوئل ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار