همبستگی استرالیایی ها با مسلمانان درمقابله با تعصبات ضد اسلامی

گروهی از مردم شهر «پرث» مرکز استان استرالیای غربی، به کمک مسلمانان آمدند و شعارهای ضد اسلامی را از روی دیوارهای مساجد و مراکز اسلامی پاک کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، گروهی از مردم شهر پرث مرکز استان استرالیای غربی، به کمک مسلمانان آمدند و شعارهای ضد اسلامی را از روی دیوارهای مساجد و مراکز اسلامی پاک کنند.

«ویکتوریا مارتین» یکی از ساکنان شهر پرث به ای بی سی نیوز گفت: قصد داریم تا به دیگر شهروندانمان بگوییم که مسلمانان همسایگان و دوستان ما هستند، آنان نیز همانند ما شهروند این شهر هستند. ما به هیچ عنوان این گونه حملات شرم آور و اقدامات متعصبانه و نژادپرستانه را تحمل نخواهیم کرد.این گروه از داوطلبان استرالیایی خود را «گروه واکنش علیه تعصب» نامیده اند و علیه نفرت و تعصب به مبارزه می پردازند.

این گروه توسط مسلمانان و جوامع مسیحی بسیار مورد استقبال قرار گرفت، و خواستار پیوستن به این گروه و مقابله با نژادپرستی شدند.اولین جلسه این گروه سه هفته ی پیش در خازج از معبد سیک ها بود کف اسلام ستیزان این معبد را با مسجد مسلمانان اشتباه گرفته، و بروی دیوارهای آن شعارهای ضد اسلامی نوشته بودند.حادثه ی این چنینی برای یک مسجد و یک مرکز اسلامی در پرث اتفاق افتاد، که با اسپری رنگی بر روی دیوارهای ان ها جمله «دین اسلام را ممنوع کنید» را نوشته بودند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار