خبرنگار 20:30 در ذره‌بین دیشب سوژه‌هایی همچون قمار بازی در ملاء عام، افزایش دوبرابری قیمت بلیط نجف و کارگران بی‌جیره و مواجب را مطرح کردند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خبرنگار ذره بین در اولین سوژه به دل طبیعتی بکر در شمال تهران زد و سر از جاده‌ای سردر آورد که نشانه‌گذاری های مخصوصی، ساخت و ساز در این منطقه را ممنوع اعلام کرده است اما گویا در منطقه سوهانک تهران در ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا ساخت و سازهایی انجام شده و نمونه آن ویلاهای متعددی است که به چشم می‌خورد.

خبرنگار باشگاه خبرنگار در سوژه بعدی خود از قمار بازی در مقابل چشمان مسافران در یک ترمینال گفت: قماربازی هایی که هر روز در همین مکان مشخص اتفاق می‌افتد.

خبرنگار ذره‌بین در سوژه سوم خود به سراغ کارگرهایی رفت که حقوق ندارند و مشتریان به جای کارفرمایان مزد آنان رامی‌پردازند.

نمونه این افراد کارگران کارواش‌هایی هستند که قراردادی با آنها بسته نمی‌شود و انعام مشتریان را حقوق می‌دانند البته خود صاحبان این کارواش‌ها در این خصوص پاسخی ندارند.

 در سوژه آخر خبرنگار 20:30 از افزایش قیمت بلیط برخی از پروازها در مورد وسایل، در مناسبت‌های خاص سخن گفت: بر همین اساس آزادسازی قیمت بلیط پروازها گویا محدودیت خاصی ندارد و فقط کوتاه شدن صف مسافران می‌تواند قیمت‌ها را پایین بیاورد.

به عنوان مثال بلیط نجف برای اربعین یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است این در حالی است که قیمت این بلیط در ایام دیگر 642 هزار تومان است.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگران ، مکان ، مواجب ، قمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار