بدشانسی مک‌لارن و هوندا در آخرین گرندپری

تیم مک‌لارن در اولین تست رسمی خود با موتور هوندا فقط توانست سه دور در یاس‌مارینا حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به دلیل مشکلات الکترونیکی مک لارن تست صبح امروز را از دست داد و در بعد از ظهر فقط چند دور در پیست زد و در نهایت بدون ثبت زمان روز اول را به پایان رساند.
 
اریک بولیر عنوان کرد به دلیل ترس از آسیب رساندن به سایر قطعات، مک لارن ترجیح داد با وجود مشکل الکتریکی در پیست حضور نداشته باشد.
 
بولیر گفت: سیستم های الکترونیکی را تست کردیم و می دانیم که باید در این مورد خیلی مراقب باشیم. با کوچکترین اشتباهی امکان دارد کابل ها بسوزند و به غیر از این ممکن است به ECU هم آسیب برسانیم.
 
وی افزود:می توانستیم دوباره در پیست باشیم و دورهای بیشتری بزنیم. اما امکان داشت مشکلات در اتومبیل بیشتر شود. فرمول یک دیگر مانند روزهای گذشته خود نیست.
بولیر همچنین عنوان کرد هدف اصلی از حضور داشتن در این تست ها ثبت زمان نیست.
 
او افزود: اولین هدف ما این بود که با تایرها، موتور، شاسی و قطعات دیگر بتوانیم کار کنیم. مهم این است که بتوانیم استقامت داشته باشیم. به غیر از این باید بتوانید کدهای اتومبیل را درست بخوانیم.

در مرحله بعدی باید حداقل ده دور بتوانید بزنید. اگر در یک تست ۳ دوری مشکلی در اتومبیل بوجود آید، یعنی این مشکل را در دورهای طولانی هم تجربه می کنید.
 
وی در آخر تاکید کرد:در همین اولین روز نمی توانیم اتومبیل را در مرزهای عملکردش برانیم. برای این کار می کنیم تا کم کم موتور را به پتانسیل حرکت کردن برسانیم. اول باید قطعات الکتریکی و دیگر موارد را درست به کار اندازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار