فیلمبردار "مختارنامه" درگذشت/ اعلام جزییات زمان تشییع پیکر

"عظیم جوانروح" فیلمبردار مطرح تلویزیون سینما و آثاری چون "مختارنامه" و "معصومیت از دست رفته" دار فانی را وداع گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ عظیم جوانروح در آثاری همچون «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته» و «شاهگوش» با داود میرباقری همکاری داشته است.

وی مدتها از بیماری سرطان روده رنج می برد. پیش از این محمود فلاح تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با اعلام خبر بیماری جوانروح از ارسال نامه‌ای به سازمان صدا و سیما برای کمک به رفع بیماری وی خبر داده بود.

محمود فلاح تهیه کننده "مختارنامه" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان و مکان تشییع وی گفت: مراسم تشییع این هنرمند  صبح جمعه ساعت 10  از مقابل خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باوجود اینکه خانواده وی ایران نیستند اما صبح روز جمعه خود را به مراسم خواهند رساند.

فلاح اظهار داشت: مرحوم جوانروح با اخلاق خوش و خوبی که داشت خیلی راحت می‌توانست با اطرافیان و دوستانش ارتباط برقرار کند که همین باعث می‌شد در حین کار فضای مفرح برای همکاران خود ایجاد کند.

وی افزود: وی جزء افرادی بود که اگر در گروه مشکلی پیش‌ می‌آمد با اخلاق خوب همه را دور هم جمع می‌کرد و از جمله فیلمبردارهای نمونه‌ای بود که به کار خود به خوبی واقف‌اند.

گفتنی‌است؛ عظیم جوانروح متولد 1324 در اردبیل بوده و و در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده و در سال‌های فعالیتش همکاری‌های بسیاری با داود میرباقری داشته و از جمله در آثاری چون «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته» و «شاهگوش» با او همکاری کرده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار