علیزاده: سوت‌های مکرر داوران،‌ سرعت بازی را می‌گیرد

لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خوشبختانه پس از انجام عمل جراحی وضعیتم بهتر شده و می‌توانم در مسابقات لیگ بازی کنم.

عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مینیسک خارجی زانوی چپم را جراحی کردم، طبق گفته پزشکم باید بعد از 10 هفته در مسابقات حاضر می‌شدم اما با توجه به روند خوب بهبودیم توانستم پس از شش هفته کارم را در تیم شهرداری ارومیه آغاز کردم.

وی یادآور شد: خوشبختانه با وجود آغاز زود هنگام بازی،‌ هیچ دردی را احساس نمی‌کنم و روز به روز بهتر می‌شوم و امیدوارم هر چه سریعتر به روزهای اوج خود برسم.

علیزاده گفت: لیگ امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است تیم ما امسال در شرایط بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است به همین خاطر سات یک بعد از ظهر درب‌های ورودی سالن بسته می‌شود بسیاری از تماشاچیان به دلیل ازدحام نمی‌توانند. وارد سالن شوند و حیف است که آن‌ها موفق به دیدن مسابقات از نزدیک نمی‌شوند.

لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه اظهار داشت: بهتر بود امسال بازی‌های لیگ در یک گروه برگزار می‌شد در حال حاضر تیم‌های مدعی  میزان خراسان، پیکان؛ تبریز و.. در گروههای دیگر هستند. اگر با آن‌ها هم در مرحله مقدماتی بازی می‌کردیم بهتر بود چون والیبال ایران رشد کرد ومسابقاتش از جذابیت‌های فنی بالایی برخوردار است.

علیزاده در خصوص تغییر قوانین داوری و اجرای آن در مسابقات لیگ گفت: از قوانین تغییر یافته بیشترین موردی که برایمان دست و پا گیر است، خطای توری است که از سوی سرداور در حین بازی گرفته می‌شود مساله سرعت بازی را گرفته و تمرکز والیبالیست‌ها را تحت شعاع قرار می‌دهد.
در پنج الی شش سال اخیر فقط برخورد با بالای تور از سوی داور خطا گرفته می‌شود ولی هم‌اکنون وضعیت فرق کرده است، سوت‌های مداوم داور بازی را از جریان خارج می‌کند  به طور حتم هرچه بر تعداد  بازی‌ها افزود شود بازیکنان هماهنگ‌ تر عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار