آماده سازی 55عنوان کتاب با مشارکت تشکل‌های شاهد

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌55عنوان کتاب با مشارکت تشکل‌های شاهد و ایثارگر درحال آماده سازی است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عباس کمری، رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در جلسه پاسخگویی به سوالات ایثارگران افزود:‌با مشارکت تشکل‌های استانی و مرکزی، کتاب‌هایی با موضوع شهدا و سیره فرماندهان در حال آماده سازی است.

رئیس مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در سال 93 اظهار داشت: فعالیت‌هایی همچون بازنگری و تدوین اساس نامه مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و دستورالعمل حمایتی نخبگان و سرآمدان اجرای طرح‌آلاله در سه استان کشور بوده است.

وی فعالیت‌های دیگر همچون همایش ملی تبیین جایگاه نخبگان و تشکل‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صدور کارت عضویت جهت ارائه خدمات به نخبگان را از برنامه‌های آینده مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر عنوان کرد.

لازم به ذکر است، با حمایت‌های مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون تعداد 130تشکل استانی، فعالیت‌های تاثیر گذار انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد ، شهید ، ایثارگران ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار