رویاهای علمی تخیلی به واقعیت تبدیل می‌شود؛

آیا اپل قصد ورود به دنیای واقعیت مجازی را دارد؟

مهندسان شرکت اپل در پی ساخت یک نرم افزار برای ایجاد واقعیت مجازی هستند. شرکت اپل می خواهد iPad خود را به یک وسیله واقعیت مجازی تبدیل کند به طوری که بتوان iPad را در جلوی چشمان خود قرار داد و با استفاده از یک نرم افزار یک واقعیت مجازی ایجاد شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مهندسان شرکت اپل در پی ساخت یک نرم افزار برای ایجاد واقعیت مجازی هستند. شرکت اپل با تقلید از یک شرکت به نام Oculus headsets که در زمینه ساخت وسایلی برای ایجاد یک واقعیت مجازی هستند، می خواهد iPad خود را به یک وسیله واقعیت مجازی تبدیل کند به طوری که بتوان iPad را در جلوی چشمان خود قرار داد و با استفاده از یک نرم افزار یک واقعیت مجازی ایجاد شود.
 

این شرکت یک فرصت شغلی را در لیست کارهای خود دارد. علاوه بر اینکه متقاضیان باید معیارهای لازم را داشته باشند. این متقاضیان باید در زمینه های تولید واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با تجربه باشند. برنامه هایی پیشرفته که با سیستم واقعیت مجازی سازگاری دارند برای ساخت نمونه اولیه و تست کردن می باشد.



اپل از سال 2006، به صورت پنهان مشغول ثبت ایده هایی مربوط به نمایشگرهایی که روی سر نصب می شوند بوده و اخیرا موفق به کسب امتیاز یکی از این ایده ها در زمینه سیستم های چند منظوره شد. باز شدن فرصت های شغلی در این شرکت نشان می دهد که اپل به عنوان شرکت کننده فعال در این بازار تازه به وجود آمده و رو به رشد می باشد. از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که این شرکت در پی تصاحب گوشه ای از بازار برنامه های کاربردی باشد.


گزارش از حسین جاهدی
برچسب ها: اپل ، واقعیت مجازی ، بازی ، گیم ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار