مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: تویسرکانی: فقط با تفکر بسیجی می‌توان الگوی اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کرد/ کوثری: مخالفت استکبار جهانی تنها به خاطر ایستادگی ملت ایران است + فیلم و تصاویر و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:



تویسرکانی:فقط با تفکر بسیجی می توان الگوی اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کرد/ کوثری: مخالفت استکبار جهانی تنها به خاطر ایستادگی ملت ایران است + فیلم و تصاویر




https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/7/2774525_537.jpg





حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین و اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به بررسی پایه های اصلی تفکر منطقی بسیج، اهداف شکل گیری آن و آن چه که به عنوان وظایف این نیروی مردمی به حساب می آید در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری پنج شنبه 6 آذر ماه پرداختند.

مرتبطین با بابک زنجانی شناسایی می‌شوند
عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی گفت: تا آنجایی که اطلاع دارم احتمالا رصد می‌کنند تا کسانی که به نوعی با زنجانی مرتبط بودند، شناسایی شوند.

انتقال پیام صلح و دوستی و مبارزه با ایران‌هراسی از اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است
فرمانده‌ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: انتقال پیام صلح و دوستی ایران اسلامی، مبارزه با پروژه ایران‌هراسی، مقابله با تلاش دشمنان برای انزوای سیاسی ایران و به نمایش گذاشتن اقتدار دریایی کشور از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

نیروی دریایی سدی مستحکم و موجب هراس دشمنان است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی نیروی دریایی را متعهد و پرورش‌یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، و موجب هراس دشمنان دانست.

ذات اصلاح‌طلبی با تندروی و نگاه کوتاه مدت سازگاری ندارد/دانشجویان استقلال فکری خود را حفظ کنند
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه ذات اصلاح‌طلبی با تندروی و نگاه کوتاه مدت سازگاری ندارد، گفت: امروز آموزش عالی کشور ما برای تحقق آرمان‌ها و برنامه‌های کلان خود احتیاج به پویایی دانشگاه‌ها دارد و تاکنون به دلایل مختلف نتوانسته‌ایم در آن مسیر حرکت کنیم.

نهادینه کردن بخشنامه‌‌ کرسی‌های آزاد اندیشی را در دستور کار داریم
مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سیاست اصلی دانشگاه آزاد اعتدالی‌ است، گفت: به طور جد به دنبال اجرا و نهادینه کردن بخش نامه‌ای در رابطه با کرسی‌های آزاداندیشی هستیم.

غرب مسئله هسته‌ای را ملعبه‌ای برای فشار و تحریم قرار داده است
قائم مقام دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با بیان اینکه مسئله هسته‌ای ملعبه‌ای برای فشار و تحریم به ایران اسلامی شده، گفت: می‌دانیم که این مسئله جز دسیسه برای انحراف اذهان عمومی و سرپوش گذاشتن به جنایات غرب نبوده تا جایی که مقامات آمریکایی از صلح آمیز بودن فناوری هسته‌ای کشورمان آگاه هستند.

امر به معروف و نهی از منکر فضا را برای کسانی که اهل سوء‌استفاده‌اند، تنگ می‌کند
یک وقت است که کسی که مسئول دولتی است و قدرت و اجازه و امضاء در دست اوست، با یک نفر رابطه‌ای ویژه برقرار می‌کند؛ این آن چیزی است که ممنوع و گناه و حرام است و نهی از آن بر همه کسانی که این چیز‌ها را فهمیده‌اند در خود آن اداره، در خود آن بخش بر مافوق او، بر زیردست او واجب است؛ تا فضا برای کسی که اهل سوءاستفاده است، تنگ شود.

سالانه مبالغ هنگفتی از بودجه‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها هدر می‌رود/ آماده‌ایم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر کنیم

مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

تشریح رقابت اسلام‌گرایان و سکولارها در انتخابات ریاست جمهوری تونس/ حزب النهضه در شکل‌گیری انقلاب تونس نقش بسزایی داشته است
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جریان اسلام‌گرای النهضه به خصوص در سوریه، لیبی و مصر، بیش از این که خودش به طور مستقیم وارد عرصه سیاست شود، در صدد مدیریت تحولات است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار