مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: دستان پنهان عربستان و بازی سیاسی ریاض/ تاکتیک جدید آل سعود برای گسترش آتش جنگ در منطقه چیست؟، ایتالیا: ایران نقش اساسی در مقابله با داعش دارد و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:

دستان پنهان عربستان و بازی سیاسی ریاض/ تاکتیک‌ جدید آل سعود برای گسترش آتش جنگ در منطقه چیست؟


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/6/2773367_117.jpg



اگر منصفانه قضاوت كنیم ، بین پادشاهی عربستان سعودی و اسلام، به عبارتی دقیق تر بین آل سعود و شیعیان، رابطه‌ای دوستانه وجود نداشته و نخواهد داشت ، و چنین به نظر می‌رسد که دشمنی راکد بین این دو به زودی و بر اثر سیاست‌های اشتباه فرقه‌ای و تعصبات مذهبی ریاض برای پیشبرد جاه‌طلبی هژمونیک خود در منطقه، گسترش یابد.

ایتالیا: ایران نقش اساسی در مقابله با داعش دارد
خانم" لائورا بولدرینی"، رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا روز پنجشنبه در دیدار با معصومه ابتکار بر نقش اساسی ایران در مقابله با داعش تأکید کرد.

روز شکرگذاری هم مانع تداوم تظاهرات ضدنژادپرستی آمریکا نشد/ بازداشت شماری از معترضان/ درخواست برای تحريم خريد کالا در امريکا
مردم نیویورک در راهپیمایی به مناسبت روز شکرگزاری علیه تصمیم هیئت منصفه ایالت میسوری در تبرئه دارن ویلسون افسر پلیس فرگوسن که با تیراندازی موجب کشته شدن مایکل براون نوجوان سیاه پوست شده بود،تظاهرات کردند.

مزایای تمدید مذاکرات برای ایران و آمریکا

تمدید مذاکرات از آن جهت به سود غرب است که امید دارد ایران سرانجام با اعمال محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای خود موافقت کرده و در جنگ آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه، همکاری و مشارکت کند.

ایران از حق غنی سازی خود دست بر نخواهد داشت/ ظریف فردی روشنفکر است

الحیات نوشت 1+5 و در رأس آنها، آمریکا اگر بر این تصور هستند که گفتگو با ایران، این کشور را به دست برداشتن از غنی سازی اورانیوم متقاعد می‌کند در اشتباه هستند.

ارتش عراق برای انجام عملیات گسترده علیه داعش خود را آماده می کند
ارتش عراق خود را برای اجرای عملیاتی بزرگ در استان های دیاله و صلاح الدین آماده می کند.

همراهی عربستان و رژیم صهیونیسنتی برای دشمنی با ایران
هفته گذشته که تمام دنیا پیگیر نتایج مذاکرات اتمی ایران بودند، عربستان و اسرائیل سخت در تلاش برای مانع تراشی در مسیر توافق نهایی بودند اما به چیزی دست نیافتند.

بحرينی‌ها برای یکصد و نود و یکمین بار در لندن عليه سیاست های آل سعود تظاهرات کردند

بحرینی‌های مقیم انگلیس در اعتراضات به سیاست های عربستان، برای یکصد و نود و یکمین بار مقابل سفارت عربستان در لندن تظاهرات کردند.

اسرائیل در حال ساخت یک دیوار در مرز آبی اردن است
رژیم صهیونیستی اخیرا ساخت یک دیوار مرزی آبی با اردن را آغاز کرده است.

رزمایش صهیونیست ها برای رویارویی احتمالی با حزب الله
نیروی دریائی رژیم صهیونیستی این هفته رزمایشی را با هدف آماده کردن خود برای جنگ احتمالی با حزب الله لبنان برگزار کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار