زنجان؛

دستگیری سه عضو باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند خانوادگی قاچاقچیان هروئین در ابهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا کردلو با اشاره به شناسایی و دستگیری سه عضو باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان ابهر اظهار داشت: در این عملیات چهار کیلو و 788 گرم هروئین کشف شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت انفرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مطلع و سپس شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با اشاره به تحقیقات نا‌محسوس پلیسی که با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت، ادامه داد: طی این تحقیقات مشخص شد متهم اصلی به هویت «س ـ ک» با تشکیل باندی به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در بین شهروندان به ویژه جوانان می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: پس از جمع‌آوری اطلاعات به دست آمده و اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی و اطلاعات شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه متهم اصلی به همراه دو فرزندش را دستگیر کردند.

کردلو بیان کرد: ماموران در بازرسی از منزل این متهمان چهار کیلو و 788 گرم ماده مخدر هروئین، تعدادی آلات و ادوات استعمال و ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

وی اثرات مصرف مواد مخدر صنعتی را بسیار مخرب و جبران‌ناپذیر دانست و به عموم شهروندان به ویژه والدین و جوانان هشدار داد: اعتیاد مواد مخدر از مصرف تفریحانه سیگار در گروه‌های دوستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.