ممدوحی در واکنش به هتاکی به شیخ قاسم:

حمله آل‌خلیفه به منزل "شیخ عیسی قاسم" مقدمه‌ای برای نابودی این رژیم است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رژیم صهیونیستی، دست به کارهایی می‌زند که جزء خطوط قرمز الهی به حساب می‌آید؛ مسجد‌الاقصی هزاران سال مورد تقدیس مردم و قبله مسلمانان، یهودیان و مسیحیان بوده است.

«حسن ممدوحی» در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه حمله رژیم آل‌خلیفه به منزل «شیخ عیسی قاسم»، مقدمه‌ای برای نابودی این رژیم است، بیان داشت: رژیم آل‌خلیفه قصد دارد، کینه خود را با اقداماتی از این دست تسکین دهد ولی این نوع حرکات باعث طغیان هر چه بیشتر مردم خواهد شد.

وی همچنین درباره کنگره جریان‌های تکفیری که در قم برگزار شد، گفت: هماهنگی بین مرجعیت و مقام معظم رهبری، اتفاق بسیار مبارکی بود که در این کنگره اتفاق افتاد و ان‌شاءالله برگزاری چنین کنگره‌هایی، بازتاب خیلی خوبی هم داشته باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در ارتباط یهودی‌سازی قدس شریف، خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی، دست به کارهایی می‌زند که جزء خطوط قرمز الهی به حساب می‌آید؛ مسجد‌الاقصی هزاران سال مورد تقدیس مردم و قبله مسلمانان، یهودیان و مسیحیان بوده است.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با این کارها، در حال جسارت حتی به خود یهودیان است؛ چرا که این مکان برای خود یهود هم مورد قبول و مورد تأیید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار