سردار آبنوش:

بسیج بزرگ‌ترین پدیده بی‌نظیر تاریخ است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به شکل‌گیری سپاه و بسیج و حضور مداوم و پیوسته این دو نهاد در تمام عرصه‌ها، گفت: بسیج، بزرگ‌ترین پدیده بی‌نظیر تاریخ است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سالار آبنوش معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه و به مناسبت هفته بسیج مستضعفان ضمن مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های مطرح دنیا از جمله انقلاب الجزایر و انقلاب فرانسه گفت: با مطالعه انقلاب‌های مطرح دنیا می‌بینیم که هر انقلابی به طور میانگین پس از 10 سال دگرگون شده و انقلابیون، قتل عام شده‌اند و یا فرار کرده‌اند اما انقلاب اسلامی ایران با تمام آن‌ها متفاوت است؛ به گونه‌ای که چند ماه پس از شکل‌گیری، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین شد و روزبه‌روز بر استواری و استحکام این انقلاب افزوده شد.
 
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: انقلاب ما با همه انقلاب‌های دنیا فرق دارد زیرا انقلاب ما همان تجلی اسلام است. امام حسین(ع)، کربلا، انقلاب، بسیج و ارزش‌های ما چنان با یکدیگر ممزوج شده‌اند که امکان تفکیک آن‌ها از یکدیگر نیست و این رمز پیروزی و موفقیت ماست.
 
وی با بیان چگونگی شکل‌گیری سپاه و بسیج و حضور مداوم و پیوسته این دو نهاد در تمام عرصه‌ها گفت: چون انقلاب اسلامی بی‌نظیر است، سپاه نیز که حاصل این اندیشه است بی‌نظیر می‌باشد اما پدیده بزرگ‌تر از خود سپاه، بسیج است چون نظیر بیرونی ندارد.
 
آبنوش گفت: امروز بسیج 21 قشر دارد و در تمامی عرصه‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت می‌کند و هر کجا این دستاوردها مورد تهدید واقع شود سپاه و بسیج حضور پیدا کرده و از آن دفاع می‌کنند که نمونه بارز آن در فتنه سال 88 بود که دشمنان در صدد بودند دستاورد بزرگ انقلاب که همان دموکراسی و رأی مردم بود را خدشه‌دار کنند که با ورود سپاه و بسیج از رأی مردم محافظت شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار