کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اسناد غیرقابل انکار از حمایت آمریکا و صهیونیست غاصب از داعش

یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به درمان مجروحان داعش در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی و ارسال کمک‌های هوایی از سوی هواپیماهای آمریکایی کمک‌های آنها به داعش را غیرقابل انکار توصیف کرد.

"حسین کنعانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ با ارائه اسناد و شواهد انکارناپذیر، پرده از حمایت‌های سرسختانه آمریکا و رژیم صهیونیستی از گروهک تروریستی داعش برداشت.  
 
این کارشناس سیاست خارجی در راستای تشریح این شواهد گفت: افرادی که از داعش مجروح می‌شوند، در بیمارستان‌های تل‌آویو درمان می‌شوند و همچنین ترکیه که هم‌پیمان آمریکا و عضو ناتو هست مرزهای خود را برای کمک و آموزش نیروهای داعش باز می‌کند و سلاح‌های مکشوفه از تروریست‌های داعش اسرائیلی و عربستانی است.
 
وی با اشاره به ارسال چندباره هوایی مهمات نظامی توسط هواپیماهای آمریکایی به نیروهای داعش نقش حمایتی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برجسته عنوان کرد. 

کنعانی مقدم تأکید کرد: رسانه‌های غرب از جمله بی‌ بی سی و سی ان ای و همچنین شبکه العربیه از اقدامات تروریستی داعش حمایت می‌کنند.  
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به سفر  "جوبایدن" معاون رئیس جمهور آمریکا  به منطقه گفت: وقتی جوبایدن پس از ورود به منطقه بحث تجزیه عراق را مطرح می‌کند و در برابر فجایع تروریست‌ها سکوت می‌کند و نسبت به مقاومت مردم فلسین بزرگ‌نمایی می‌نمایند و آنها را در لیست تروریست‌ها قرار می‌دهند، در مجموع به این معنی است که آنها به دنبال حمایت ازجریانات مقابل فلسطین هستند.  
 
کنعانی مقدم با یادآوری سابقه سازمان‌های اطلاعاتی موساد، CIA و MI6 تصریح کرد: همه این‌ها در تولید گروه‌های تروریستی در خاورمیانه از زمان شکل‌گیری رژیم صهیونیستی فعال بودند.
 
وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی خود با گروهک تروریستی هاگانا شکل گرفت.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش می‌خواهند از گروه‌های تروریستی به عنوان یک ابزار برای اعمال فشار و اجرای سیاست‌های خودشان در منطقه استفاده کنند، اظهار داشت: یک روز به وسیله القاعده علیه اشغال‌گری شوروی سابق در افغانستان وارد شدند، بعد از آن القاعده را در سوریه به کار گرفتند و روزی هم جبهه‌النصره و داعش را در مسیر منافعشان بکار گرفتند.  
 
کنعانی مقدم ادامه داد: اما وقتی که داعش انشعاب پیدا کرد به فکر مهار آن افتادند، تا بدون نابودی آن، در راستای اهداف خود از آن استفاده کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان همه این اقدامات را در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی برشمرد.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: داعش ، آمریکا ، اسرادیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار