در دیدار ایوبی با دکتر سرافراز مطرح شد

تعامل حوزه سينما با سيما / پورمحمدی، نماينده تام‌الاختيار صداوسيما در حوزه سينما شد

"حجت الله ایوبی"معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی به دیدار "دکتر محمد سرافراز" رئیس سازمان صدا و سیما رفتند.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این دیدار که ایوبی را "محمد احسانی" معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، "علیرضا رضاداد" مشاور ارشد و دبیر جشنواره فیلم فجر، "محمد رضا جعفری جلوه" مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، "سید مصطفی ابطحی" معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی همراهی می کردند، " اصغر پور محمدی" معاون سیما نیز حضور داشت.
 
ایوبی در این نشست صمیمانه پیشنهاد تشکیل یک کمیته کاری مشترک را به منظور حل خواسته ها و مطالبات اهالی سینما با بررسی دقیق و نگاه کارشناسانه مطرح کرد که مورد موافقت رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.
 
معاون سینمایی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی همچنین در این دیدار گفت: سازمان صدا و سیما می تواند نقش مهمی در حفظ آرامش سینما داشته باشد که قطعاً این حسن خوب در سایه حمایت از تولید فیلم های سینمایی ،حمایت از پخش فیلم های کوتاه و مستند،حمایت از پخش تیزرهای سینمایی،خرید رایت فیلم ها با قیمت مناسب و دیگر حمایت های مادی و معنوی میسر است.
 
رئیس سازمان سینمایی در ادامه تاکید کرد: در اکثر کشورهای صاحب سینما، رابطه سینما و تلویزیون رابطه ای دو سویه است که هم سینما و هم تلویزیون از این رابطه نفع می برند. به گمان من اهالی سینما این آمادگی را دارند تا در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، همکاری های موثر و خوبی با رسانه ملی درجهت تولید آثار در خور داشته باشند.
 
 "دکتر محمد سرافراز" نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست صمیمانه، بر ضرورت ایجاد ارتباط و نیز بر نقش مثبت رادیو و تلویزیون تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تشکیل کمیته مشترک بین دو سازمان بتوانیم گام های موثری برداریم.
 
دکتر سرافراز در ادامه،"اصغر پور محمدی " را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در رابطه با تعاملات میان دو سازمان معرفی و بر تسریع روند این همکاری تاکید کرد.

انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.