رزم آرا : رضا پهلوی بزدل و ترسو تنها هدف شارلاتان بازیهایش کسب پول است

اصلا شما فکرش را نکنید که رضا پهلوی بتواند کاری برای ما بکند. شما همین دو، سه سال گذشته روش وی و اطرافیانش را ببینید! رضا پهلوی اطرافیانش الوده هستند

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، منوچهر رزم آرا وزیر بهداشت دولت بختیار که  تا آخرین لحظات در کابینه بختیار حضور داشت، در مصاحبه ای با یکی از تلویزیون های اپوزیسیون ضد انقلاب که خود آن را بررسی خود فروشی های شارلاتانی به نام رضا پهلوی نامیده، به بررسی اقدامات فرزند شاه مخلوع ایران پرداخته است.

رزم آرا در مقابل پرسش مجری برنامه که از وی می پرسد، رضا پهلوی در حال حاضر چه میزان تاثیر گذاری در اپوزیسیون ضد انقلاب دارد می گوید :"  رضا پهلوی می توانست در عرصه اپوزیسیون نقش خوبی داشته باشد اما پس از آنکه مستعفی شد و از شورای ملی کنار رفت ، به  سمت فعالیت های جانبی مسخره و مبتذل مشغول شده از جمله نامه هایی که طی سه سال گذشته به سران نظام ایران و در خصوص مباحث مختلف می نویسد."!
رزم آرا در ادامه گفت: " اصولا این ادم عقیده ای به مبارزه و تشکیل اپوزیسیون جدی ندارد. در خصوص شورای ملی سه سال پیش که این شورا در پاریس تشکیل شد که دفتر سیاسی داشت که عملا چیزی از آن باقی نمانده و این کارها کارهایی است که عمقی ندارد."

وی با توهمی عجیب اظهار داشته که هر عملی در اپوزیسیون ممکن است دست عوامل نظام در آن دخیل باشد و رضا پهلوی در خط مبارزه مطلقا نیست. وی می گوید:" اصلا شما فکرش را نکنید که رضا پهلوی بتواند کاری برای ما بکند. شما همین دو، سه سال گذشته روش وی و  اطرافیانش را ببینید! رضا پهلوی اطرافیانش الوده هستند و افرادی که همگی نفوذی نظام ایران هستند، در کنار وی حضور دارند ."

این عنصر طاغوتی در ادامه می گوید:" همین تشکیلاتی که سه سال پیش به نام شورای ملی راه انداختند به حدی محیطش الوده شده که کسی به کسی اعتماد نمی کند. امثال رضا پهلوی فقط می خواهند یک اسمی داشته باشند اینها  نه جرات دارند نه شجاعت آن را دارند که مسائل را باز کنند زیرا که اینها  اهداف دیگری دارند."

رزم آرا که بسیار عصبانی و ناامید به نظر می رسید در ادامه در خصوص نقش خیانت های رضاپهلوی به اپوزیسیون ضد انقلاب می گوید:" کسی که شاهزاده بود اصلا شما نمی توانید تصور کنید که انقدر کوته بین واحمق باشد که بیاد از دست رییس مملکتی به دادگاه بین المللی که کارش رسیدگی به اختلاف دولتهاست نامه بنویسد  و سپس یکسال بعد به سران آن نظام هم نامه بنویسد." !

وی در انتها هدف فعالیت های فرزند شاه مخلوع ایران را اینگونه ارزیابی می کند : "رضا پهلوی هدفش این است که پول بگیرد و البته  در جریان راه اندازی همین تلویزیونش هم  پول از برخی ها گرفته است.
این ادم یک جو از شجاعت بختیار را ندارد و با همه بی سوادیش هدفش این است که سرمایه ای برای آتیه فرزندانش فراهم کندو این ادم ترسوست."

گفتنی است منوچهر رزم آرا که در یک خانواده ارتشی بزرگ شده از 18 سالی در پاریس بوده است .  
وی در زمان طاغوت بعنوان وزیر بهداشت دولت بختیار فعالیت می کرد. پزشک بختیار بوده و همسرش نیزبمانند همسر بختیار فرانسوی است. وی پس از سقوط دولت بختیار توسط انقلابیون دستگیر شد و سپس مخفیانه از ایران فرار کرد  و به بختیار پیست.





برچسب ها: پهلوی ، فرح ، رضا ، رزم آرا ، بختیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۷:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه این خاندان پهلوی رو
آخرین اخبار