"پنگوئن‌های ماداگاسکار" دیگر با بال‌های خود پرواز خواهند کرد

پنگوئن‌های فیلم پویانمایی "ماداگاسکار" برای به انجام رساندن ماموریتی بسیار مهم،‌ اینبار در فیلمی مجزا و مخصوص به خود با عنوان "پنگوئن‌های ماداگاسکار" ظاهر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو نیوز؛ این فیلم روایت چهار برادر پنگوئن به نام‌های "اسکیپر"، "کووالسکی"،‌ "ریکو" و "پرایوت" است که رازی سنگین را پنهان می‌کنند. آن‌ها در واقع مامور مخفی هستند که ماموریت دارند دنیا را از دست "دکتر اکتاویوس" بدجنس نجات دهند و برای این کار باید با سازمان بسیار مجلل "باد شمالی" متحد شوند.
 
"تام مک گرث" صدا پیشه نقش "اسکیپر" که فرمانده گروه است،‌ می‌گوید: در طول زمان، پنگوئن‌های ماداگاسکار به شخصیت‌هایی بیش از پیش شناخته شده و معین تبدیل شده‌اند. "کووالسکی" مغز متفکر گروه،‌ فرمانده شجاع و سربازی پر دل و جرات است.
 
این پنگوئن‌ها که به اجبار بارها و بارها این شخصیت‌ها را در کارتون‌های مختلف بازی کرده‌اند، چرا تا کنون فیلمی مخصوص به آن‌ها ساخته نشده است؟ آن‌ها بی شک می‌توانستند تا کنون کمدی و فیلم ثبت شده مخصوص به خود را داشته باشند.
 
"بندیکت کمبریچ" پس از بازی در نقش‌های مهمی چون "شرلوک هولمز"،‌ "جولیان آسانژ" و "استیون‌ هاکینگز" صدا پیشه مامور مخفی گرگ مرموز است.
 
"جان مالکوویچ" صدا پیشه نقش اختاپوس صورتی در گفتگویی مطبوعاتی گفته بود: "این شخصیت بسیار شبیه به خواهر جوان من است".
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.