زرینچه: چرا ترکی 6 دقیقه وقت اضافه گرفت؟/متوجه شعارها علیه صادقی نشدم

مربی تیم استقلال برای دومین بار پیاپی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی استقلال به جای قلعه نویی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی باز هم در کنفرانس خبری شرکت نکرد و زرینچه را به جای خودش به این کنفرانس فرستاد.

مربی استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه بحث فنی کنیم باید بگویم ترکی بعد از یک فصل محرومیت دو بازی برای ما انجام داد. بازی با پرسپولیس که نیلسون روی زمین افتاده بود 6 دقیقه وقت اضافه گرفت و در این بازی که تیم ها موقعیت داشتند 6 دقیقه وقت اضافه گرفت. شاید با این حرف من را هم محروم کنند. تیم ما را قلع و قمع کردند و قلعه نویی را محروم کردند.

وی ادامه داد: از لحاظ فنی و روحی و روانی شرایط خوبی نداشتیم و بازی سنگینی بود. خداراشکر با این برد جو تیم آرام می شود و می توانیم راه خود را برای مدعی بودن قهرمانی پیدا کنیم.

زرینچه درمورد شعارهایی که تماشاگران علیه صادقی سر دادند گفت: من متوجه شعارها علیه صادقی نشدم و فکر کردم علیه تمام ملی پوشان شعار می دهند. امیدوارم این شعارها سازماندهی شده نباید. این برد برای هواداران است و چه خوب باشیم و جه بد باید از این بازیکنان دفاع کنیم. باید تا زمانی که پیراهن این تیم بر تن بازیکنان است از او حمایت شود.ما حمایت هواداران را می خواهیم و تحت فشار هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار