آهو منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

الویت‌های موسسات غیر انتفاعی به وزیر علوم اعلام می‌شود/دانشگاه آزاد و پیام نور زیر نظر وزارت علوم دانشجو نمی‌گیرد

رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی گفت: 3 الویت اصلی موسسات غیر انتفاعی به وزیر علوم اعلام می‌شود چنانچه دانشگاههای آزاد و پیام نور خارج از عرف اقدام به جذب دانشجو کردند.

علی آهو منش رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی و غیر دولتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حضور وزیر علوم جدید(محمد فرهادی) در وزارت علوم، هم اکنون درخواست وقت ملاقات در خصوص بیان مسائل و مشکلات موسسات غیر انتفاعی را از وزیر علوم داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه در خواست مؤسسات غیر انتفاعی از وزیر علوم جدید چیست، اظهار داشت: 3 مسئله اصلی از جمله مهمترین مسائل مربوط به موسسات غیرانتفاعی است، چنانچه کاهش مصیبت بار تعداد دانشجو اولین دغدغه موسسات غیر انتفاعی است، گر چه طی صحبت‌هایی که با سازمان سنجش شده توزیع نامناسب دانشجو در موسسات غیر انتفاعی اولین دغدغه این موسسات است.

وی تصریح کرد: خارج از عرف و قانون عمل کردن دانشگاه آزاد و پیام نور که بدون هیچ ضابطه‌ای اقدام به جذب دانشجو می‌کنند و زیر نظر وزارت علوم دانشجو نمی‌پذیرند دومین دغدغه موسسات غیرانتفاعی محسوب می‌شود.

آهومنش به دغدغه سوم موسسات غیر انتفاعی اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاح اساسنامه موسسات غیر انتفاعی و تصویب آن توسط نمایندگان مجلس سومین دغدغه موسسات محسوب می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار