مدد نصیری‌نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رضازاده می‌توانست بهتر از این باشد

مربی تیم وزنه‌برداری نیروی زمینی گفت: رضازاده با توجه به تجربه‌ای که از رشته وزنه‌برداری دارد، باید بهتر از این در فدراسیون مدیریت می‌کرد.

مدد نصیری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: رضازاده چون خودش در وزنه برداری حضور داشت و کسری‌ها را هم می‌دید، باید بهتر از این مدیریت می‌کرد.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت مرادی همه باشگاه ها یک سهمیه می‌گرفتند ولی از زمان مدیریت رضازاده این سهمیه قطع شده است.

نصری‌نیا درباره عملکرد رضازاده تصریح کرد: تا این لحظه که عملکرد خوبی نداشته و به جای تیم دارای بیشتر باشگاه داری کرده است. تیم ملی ما به همان 5- 6 ملی‌پوش وابسته است و هیچ پشتوانه‌ای نداریم، در حالی که ملی‌پوشان مصدوم تیم ملی نیز در رقابت‌های وزنه‌برداری حضور داشتند و وزنه‌ زدند.

وی در خضوص اینکه رضازاده 2 شغله محسوب می‌شود و با این حال نباید در فدراسیون فعالیت کند، اذعان داشت: در حال حاضر بحث مورد نظر همین موضوع است و به نظر من هر شخصی که در 2 شغل فعالیت داشته باشد نمی‌تواند به خوبی بر امور خود تمرکز کند و مانع بهتر فعالیت کردن وی می‌شود.

مربی تیم وزنه‌برداری نیروی زمینی در خصوص تاثیر عملکرد ضعیف رضازاده بر عملکرد قهرمانان از جمله بهداد سلیمی بیان کرد: همانطور که قبلا نیز اشاره کردم، تیم ملی ما مختص شده به 5-6 ورزشکار که هر چه مسئولان می‌گویند، باید انجام دهند بدون اینکه مورد حمایت قرار بگیرند. بهداد سلیمی باید فکرش آزاد باشد و مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند خوب وزنه بزند.

وی افزود: هم اکنون لیگ خوبی نداریم و بهترین وزنه ‌بردا‌رها در تیم ملی حفاری فعالیت می‌کنند.

نصیری‌نیا در مورد داشتن صلاحیت رضازاده برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری گفت: نظر خاصی ندارم، اما هر شخصی که رئیس فدراسیون می‌شود باید نسبت به تعهدات و قول‌های خودش پای‌بند باشد و با دل و جان برای فدارسیون و رشته وزنه ‌برداری کار کند.

وی ادامه داد: اگر کسی که هدایت این سکان را به عهده می‌گیرد باید خوب کار کند و در این صورت می‌توانیم 5 وزنه بردار دیگر همانند کیانوش رستمی و بهداد سلیمی داشته باشیم؛ حتی وقتی که وزنه برداران رقیب داشته باشند تلاش می‌کنند تا بهتر وزنه بزنند و رکورد‌های بهتری را به نام خود ثبت کنند.

نصیری نیا در پایان در مورد اشخاص دیگری که صلاحیت دارند پست مدیریت فدراسیون را به عهده بگیرند، خاطر نشان کرد: نمی‌توانم در این خصوص اسامی افرادی که صلاحیت دارند را نام ببرم.

رضازاده قهرمان خوبی است اما مدیریت خوبی ندارد و به نظر من اگر دوباره تصمیم دارد در پست مدیریت برای فدراسیون وزنه برداری فعالیت کند باید وضعیت مدیریتش را بهتر کند و طرز فکر خود را تغییر دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار